Achizitie publica - Marcaje rutiere longitudinale cu microbile reflectorizante
Detaliu pentru invitatia numarul 330839
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330839/29.06.2012
Denumire contract: Marcaje rutiere longitudinale cu microbile reflectorizante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023, telefon: +40 243231401, fax: +40 243212149, persoana de contact: Eugenia Hamza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Slobozia, sala de consiliu, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marcaje rutiere longitudinale cu microbile reflectorizante
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Marcaje rutiere longitudinale cu microbile reflectorizante
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1 185lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO56TREZ3915006XXX000125 deschis la Trezoreria municipiului Slobozia, cod fiscal 4365352; 3)Numerar depus la casieria Primariei Slobozia. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 7 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 8 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A si se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - formular 8 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispoozitia autoritatii contractante. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate princontract, achizitorul avand obligatia de a notifica acest lucru executantului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de art. 69^1 , art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.sunt: Stoica Alexandru-primarBacanu Valentin-viceprimarCostea Agripina-secretarTrifan Adrian-director economic-Iorga Draguta-consilier Serviciul Investitii-Achizitii Publice si Concesiuni-Furcoi Horia-sef serviciu Gospodarie Comunala-Taclit Daniela-sef serviciu Executie bugetara-Tastaman Andreea- consilier juridic-Ioan Camelia-consilier Serviciul Gospodarie Comunala-Neagu Mihaela-consilier Serviciul Gospodarie Comunala-Violeta Cucoranu-consilier Serviciul Investitii-Achizitii Publice si Concesiuni-Barbu Emilian-sef serviciu Juridic-Consilieri locali: Beciu Elisabeta, Catargiu Dumitru, Constantinescu Emil, Ionita Gabriel, Ionita Vasilica, Jaca Ionut, Nedelcu Danut, Nesu Ioan, Petre Elena, Radu Paros Mihaita, Raileanu Ionut Viorel, Sava Stefan, Saracaceanu Constantin, Stan Ion, Serban Rozica, Stefan Teodor, Vasile Cornel, Vetu Ionel, Zainescu NinaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I. Pentru persoanele juridice romane1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?;Nota: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul/Tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69¹ din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza : a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original/copie legalizata /copie ?conform cu originalul?;b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original/copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;NotaCertificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoanele juridice straine care au o sucursala inregistrata in RomaniaPersoana juridica straina care are inregistrata in Romania sucursala va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate persoanelor juridice romane la cap. I cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, traduse si legalizate in limba romana.III. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.2.Cerinta nr. 2Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat inconformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul 5 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de executa lucrarile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari;obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. ? original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;2II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
- mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr.34/2006) - original /copie legalizata / copie ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada unei cifre medie deafaceri globala pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 120000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioadede executie, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati.Executarea in ultimii 5 ani, a cel putin o lucrare similarain valoare de minim 65.000, 00 lei fara TVA, . Se vor anexa procesul-verbal de receptie/recomandarea beneficiarului/document constatator., Decl.privind utilajele si echipamentele.Ofertantul va dovedi ca dispune de: a)autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare specifice pentru curatirea suprafetei de lucru pe care se aplica marcajul rutier;b) masina de marcaj cu mecanic deservent si ajutor;c) remorca de transport masina de marcaj;d) masina de insotire a esalonului dotata cu semnalizarea corespunzatoare;e) trusa dotata co termometru, higrometru si pieptene;f) indicatoare rutiere (fig. a 40 -? Marcaje rutiere? conform SR 1848-1/2008;g) panouri mobile de avertizare luminoasa cu comanda electronica (figa 41 ? ?Semnalizarea unui utilaj ce se deplaseaza lucrind? conform SR 1848-1/2008) pentru presemnalizarea si semnalizarea lucrarii;h)autovehicul de incheiere a esalonului, care are rolul de a proteja vopseaua aplicata pina la darea in circulatie si de a recupere conurile., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii: -responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (RTE cu atestat valabil la data ofertarii );
-responsabilcu controlul tehnic de calitate in domeniullucrarii;
-Se va prezenta autorizatiapentru RTE si decizia de numire pentruCQin copie.Esalonul de lucru va avea in componenta un conducator tehnic(din partea executantului) pentru coordonarea activitatii de aplicare a marcajelor rutiere.Deasemenea, esalonul de lucru nu va avea mai putin de cinci lucratori, care vor participa la aprovizionarea masinii de marcaj cu produse de marcare .Acestia vor efectua si pozarea cu conuri pentru protectia vopselei ude Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatiicertificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la datadeschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 2Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului demanagement al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 11:21