Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Marcaje rutiere pe strazile municipiului Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 344473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 344473/29.03.2013
Denumire contract: Marcaje rutiere pe strazile municipiului Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234581849, fax: +40 234588757, persoana de contact: CONSTANTIN BARCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234581849, fax: +40 234588757, persoana de contact: CONSTANTIN BARCAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marcaje rutiere pe strazile municipiului Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa marcaje rutiere longitudinale si tranversale in cantitate de: 30130 mp.Valoarea estimata a lucrarilor este de 3.000.000 lei, fara TVA, care cuprinde valoarea de 1.850.000 lei, fara TVA - valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura la care se adauga valoarea de 1.150.000 lei, fara TVA reprezentand eventuale lucrari suplimentare similare. Valoarea ofertata va fi pana la limita valorii de 1.850.000 lei, fara TVA. Nu sunt cheltuieli diverse si neprevazute.Optiuni: Eventualele lucr. supl. se vor achizitiona in baza art. 122 lit.j din OUG 34/2006, actualizata
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 850, 000 - 3, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 37.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile, fara a lua in considerare ziua depunerii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 . Dovada constituirii GPva fi prezentata in originalla sediul Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge pe fond o contestatie a ofertantuluisau ofertantul isi retrage contestatia, desi autoritatea contractanta nu a adoptat masuri de remediere a aspectelor contestate, i se va retine oferantului in cauza o suma calculata in conformitate cu art. 278^1, alin.1). din OUG.34/2006, actualizata. - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate au la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte minime obligatorii: a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006-completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile socialedestat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1.Romeo Stavarache ?Primar2.Sustac Mihai -viceprimar3.Tescaru Vasile? viceprimar4.Barzu Ilie ? consilier local5.Stefan Daniel Dragos? consilier local6.Jitaru Corneliu Dan? consilier local7.Nechita Neculai? consilier local8.Bogatu George ? consilier local9.Manolache Cristinel? consilier local10.Dragusanu Vasile? consilier local11.Bjor Costel? consilier local12.Stanciu Bogdan Stefan? consilier local13.Florea Irina Daniela? consilier local14.Cosma Elena? consilier local15.Scripat Constantin? consilier local16.Ababei Radu? consilier local17.Enasel Maria? consilier local18.Stoican Iulian? consilier local19.Cojocaru Viorel ? consilier local20.Huluta Gheorghe? consilier local21.Adam Izabela Elena? consilier local22.Novac Diaconu Laurentiu? consilier local23.Timofte Paul Valerian? consilier local24.Maria Raluca Nastase? consilier local25.Leonard Padureanu ? Administrator public26.Clementina Vinerica ? Director economic27.Corneliu Gavrilescu ? Sef Serviciu Juridic28.Cristina Buzdugan ?Director tehnic29.Florin Mateuta ?Director ?Directia Drumuri si Poduri30.Ioana Matei - Consilier ? Sef Serviciul Achizitii31.Constantin Barcan ? Consilier ? Serviciul Achizitii32.Teodora Alexandra Balaban - Consilier jr. - Serviciul Juridic33.Nicoleta Roman ? Consilier ? Directia Economica34.Ovidiu Romascanu ? Consilier- DDPModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12Dd.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .-Formularele A si B se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 lit a), c¹) si d).Formularul 12D se vor prezenta de toti ofertantii in nume propriu, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.-Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in orginal/copie legalizata.Persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 1 Informatii privind situatia economico-financiara: - Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 3.700.000 lei sau echivalent. - Pentru echivalenta lei/euro(alta valuta), se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte avut in vedere. -Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani; Operatorul economic are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta generala si specifica: Experienta generala : - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Experienta specifica : Cerinta minima : - Suma valorilor lucrarilor similare cu obiectul contractului executate in cursul ultimilor5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ( individual sau asociere de operatori economici) ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 1.850.000 lei fara TVA.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de documente/ceritifcari ca au executat unul sau mai multe contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani , in valoare cumumlata de 1850000 lei. Selasa la latitudinea ofertantilor modalitatea de indeplinire a cerintei, prin prezentarea de orice documente/ certificari., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . -O declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista va contine cel putin urmatoarele utilaje: -Masina de marcaj rutier pentru marcaje longitudinale executate cuvopsea pe baza desolvent;
- Masina de marcaj rutier, pentru marcaje transversale si diverse, executate cu vopseape baza de solvent;
-Masina de marcaj rutier, pentru marcaje longitudinale, executate cu vopsea bicomponenta - masa plastica prin pulverizare airless;
-Masina de marcaj rutier pentru marcaje transversale si diverse, executate cu vopsea bicomponenta-masa plastica prin pulverizare airless;
-Masina de marcaj rutier pentru realizarea marcajelor longitudinale plane, marcajelor longitudinale cu efect rezonatoar si spotflex, executate cu vopsea bicomponenta-masa plastica la rece.Vor fi insotite de documente care sa ateste detinerea(dotare proprie/inchiriere/sau alte forme de punere la dispozitie), a utilajelor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . -O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 4 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant . Cerinte minime: Responsabil Tehnic cu Executia - atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Responsabil cu Controlul Calitatii numit prin decizie.-Pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se accepta prezentarea de contracte de colaborare siprezentarea de angajamente (Declaratie de disponibilitate)-atestat RTE de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, -decizie de numire a CQ.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 lit a), c¹) si d). Formularele A , B si 12 D, vor fi prezentate si de catre persoanele fizice sau juridice care asigura sustinerea tehnica., Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii. - Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestiaurmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz acordul acestuia/acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In situatia unei asocieri se va prezenta individual de toti membrii asocierii, pentru partea lor de contract., Cerinta nr. 2 Certificarea sistemului de management de mediu, conform standardului ISO 14001 sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al nivel corespunzator al protectiei mediului. In situatia unei asocieri se va prezenta individual de toti membrii asocierii, pentru partea lor de contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer