Achizitie publica - Marcaje rutiere si montare indicatoare rutiere
Detaliu pentru invitatia numarul 321966
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321966/15.03.2012
Denumire contract: Marcaje rutiere si montare indicatoare rutiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, Registratura generala- Ghiseu nr.3, parter, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Burca Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr.5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marcaje rutiere si montare indicatoare rutiere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica executia de lucrari de marcaj rutier si montarea de indicatoare rutiere pe raza municipiului Suceava
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei , constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006; - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792;Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 4.530 lei din garantia de participare, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3)-prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdus in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA si se constituie conf.art.90 din H.G.925/2006-in original.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, Contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indepl. contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea executantului.Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de catre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1 astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Viorel Seredeciuc ? viceprimar- Lucian Harsovschi ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.Membrii comisiei de evaluare: -Florin Cerlinca, Director General-Dir. Generala Tehnica si de Investitii- presedinte-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu- membru-Stefan Vasincu, Sef Serv. Administrare Strazi si Sist. rutiera- membru-Teodor Vatui, Consilier Serv.Administrare Strazi si Sist.rutiera-membru-Mihaela Olariu, ConsilierServ. Contencios adm.juridic-membru-Gheorghe Burca, Consilier Comp. Achizitii publice-secretarMembri de rezerva : -Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu-Daniel Condrovici, ConsilierServ.Administrare Strazi-Ana Vasiliu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic-Rodica Mihalescu, Consilier Comp. Achizitii publice2)Certificate de atestare fiscala: -Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare(formulare tip eliberate de DGFP teritoriala si de Primaria de care apartine ofertantul )- prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documnetle vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestorain limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.3)Certificat de participare cu oferta independenta-Completare Formular 314, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.privind ut.si echip.Ofertantul va dovedi ca dispune de cel putin urmat.utilaje: Ghilotina pt.taiat tabla-1buc;Abkant pt.indoit tabla-1buc;Ap.de sudura-1buc;Ap.pt.bordurat ambutisat-1buc;Ferastrau circular fix sau mobil-1buc;Mas.de gaurit fixa-1buc;Mas.de gaurit mobila-1buc;Motocompresor cu pickhammer-1buc;Motogenerator electric-1buc;Cut plotter asistat de calculator-1buc;Masina pt.transp.mat.si depl.echipa tehnica-2buc;Autonacela cu brat articulat-1buc;Linie automata pt.serigrafiere-1buc;Linie de vopsire in camp electrostatic-1buc;Presa hidraulica pt.ambutisari-1buc;Ut.autopropulsate pt.marcat longitudinal, inclusiv linie dubla, cu vopsea acrilica-2buc;Ut.autopropulsat pt.marcat longitudinal, inclusiv linie dubla cu material bicomponent-1buc;Utilaje cu gabarit redus pt.marcat transversal, diverse, lateral, cu vopsea acrilica-2buc;Platforma pt.transp.masinii de marcat-2buc;Autospeciala dotata cu perii sau inst.de spalare pt.curatarea supraf.de lucru-1buc;Trusa verif.marcaje-1trusa., Informatii privind subcontractantii, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiariindiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara: Prezentarea unui numar de maxim 2 contracte sau parti relevante din aceste contr. care sa confirme executarea, in ultimii 5 ani, de lucr. similare(lucr. de marcaj rutier si montare/instalare indicatoare rut.)in val. de cel putin 700.000 lei fara TVA.Contr. similare vor fi insotite derecomandari semnate de benef. si proc. verbale de rec. partiala/finala a lucr. din care sa rezulte val.lucr. exec.-in copie cu ment."cf. cu originalul";Pt.contr. similare care mai includ si alte lucr. exec. decat cele solicitate, se vor lua in considerare doar acele parti din contr. si val. aferente, cu care op. ec. dovedeste indepl. cerintei privind exp. simil. si vor fi confirmate prin copii lizibile cu mentiunea "cf. cu originalul" dupa contracte/anexe/acte adit./alte doc. relevante, procese verbale, recom. de la benef.In cazul in care nu a actionat ca si contractant unic, ofertantul va preciza care a fost ob. partii indepl. in cadrul asocierii precum si c/v lucr. exec. de acesta., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent., Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
94
Descriere: Punctajul financiar se calculeaza prin insumarea punctajelor pentru categoriile de lucrari dinFormularul 1-Centralizatorul ofertei(Pf=Pf1+Pf2.......+Pf22).Punctajul Pf1÷Pf22 se calculeaza astfel: -pentru oferta cu pretul minim al categoriei de lucrari (n) se acorda punctajul maxim pt. categ. respectiva;pentru oferta cu alt pret al categ. de lucr.(n) punctajul se acorda invers proportional, utilizand formula: Pfn=(Pret min.n/Pret n)XPmax. n.
Punctaj tehnic
6
Descriere: Punctajultehnic =P23+P24;Punctajul P23 se calculeaza astfel: pentru oferta cu cel mai mic timp de raspuns la solicitarile de urgenta-indicatoare rutiere se acorda punctajul maxim, respectiv 3 puncte;pentru oferta cu alt timp de raspuns la solicitarile de urgenta-ind. rut.punctajul se acorda invers proportional, utilizand formula: P23=(Timp min.23/Timp 23)X3;P24 se calculeaza astfel: pentru oferta cu cel mai mic timp de raspuns la solicitarile de urgenta- marcaje rutiere se acorda punctajul maxim, respectiv 3 puncte;pentru oferta cu alt timp de raspuns la solicitarile de urgenta- marcaje rutiere, punctajul se acorda invers proportional, utilizand formula: P24=(Timp min.24/Timp 24)X3.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:15