Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Marcaje rutiere si montare indicatoare rutiere pe raza Municipiului Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 344936
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 344936/09.04.2013
Denumire contract: Marcaje rutiere si montare indicatoare rutiere pe raza Municipiului Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Luminita Chiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marcaje rutiere si montare indicatoare rutiere pe raza Municipiului Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de marcaje rutiere si montarea de indicatoare rutiere pe raza municipiului Suceava, in functie de necesitati, conform cu cerintele din Caietul de sarcini. Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este 0 (zero)si nu aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i).Valoarea minima a intervalului precizat la sectiunea II.2.1)Cantitatea si domeniul global ? respecvtiv 1500000 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (1800000 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Suplimentarile se vor face in baza art. 122. lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 500, 000 - 1, 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).Cuantumul grantiei de participare este 30.000, 00 lei. 2)Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792.3)Termenul de valabilitate a GP este de 120 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.4)GP trebuie sa fie irevocabila. 5)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde suma de 5.279, 99lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.6)Dovada platii garantiei de participare, in original, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.7)Documentele privind dovada constituirii garantiei de participare-in original.8)In cazul in care candidatul va prezenta garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de: certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI, cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?urilor, prezentata in conformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr.3 (dupa caz) din Sectiunea Formulare.9)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3. Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original. Acest formular va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Lungu Ion ? primar; Doroftei Ovidiu ? viceprimar; Virvara Gavril ? viceprimar; Ciutac Ioan ? secretar municipiu; Vaideanu Elisabeta, director executiv; Cordus Carmen Mihaela - sef Serviciu Contabilitate; Siriteanu Mihaela Angelica - viza control financiar preventiv propriu; Sofian-Nicoara Mirela-Rodica - viza control financiar preventiv propriu. Membrii comisiei de evaluare sunt : Florin Cerlinca, Director General D.G.T.I. - presedinte;Damian Camelia, Sef Serviciu Patrimoniu ? membru; Vasincu Stefan, Sef Serv. Administrare Strazi si Sist. Rutiera ? membru; Borsan Doinel, Consilier Serv.Administrare Strazi si Sist. Rutiera ? membru; Olariu Mihaela Sanda, ConsilierServ. Contencios adm.juridic - membru; Mihalescul Done Rodica, Consilier Comp. Achizitii publice ? secretar. Membri de rezerva: Jitariuc Mihail, Director Directia Patrimoniu ? presedinte; Condrovici Daniel, Consilier Serv. Administrare Strazi si Sist. Rutiera ? membru; Vasiliu Ana Mihaela, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic ? membru; Burca Gheorghe, Consilier Comp. Achizitii publice ? secretar. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta. Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, liderul asocierii este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12 C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original / copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C). Persoane juridice / fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceri a). Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 3.000.000 lei. Completare Formular 2 ? se va prezenta in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta privind ?cifra medie de afaceri globala? va fi indeplinita prin cumul. In cazul in care se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin. (2) din Legea 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa cazPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similara1. Lista principalelor lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduriexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit2. Lista principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani trebuie sa fie insotita de cel putin un document sau de un numar de maxim 3 documente [contract(e) / parti relevante contract(e) / proces(e)-verbal(e) de receptie/alte documente doveditoare], prin care sa se confirme executarea de lucrari similare in valoare de cel putin 1.500.000, 00 lei fara TVA. In cazul unei asocieri, dovada executarii de lucrari similare in valoare de cel putin 1.500.000, 00 lei fara TVA va fi indeplinita prin cumul.Se vor completa Formularul 12 F si Formularul B4 (experienta similara pentru contractul / contractele declarate)-se vor prezenta in original.Documentele prin care se confirma executarea de lucrari similare vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art.188 alin(3) lit.a) din OUG 34/2006 si Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 ? Anexa 1 (in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")Pentru contractele similare care mai includ si alte lucrari executate decat cele solicitate, se vor lua in considerare doar acele parti din contract si valorile aferente, cu care operatorul economic dovedeste indeplinirea cerintei privind experienta similara si vor fi confirmate prin copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, prezentate conform art. 188 alin (3) din OUG nr. 34/2006 si Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 ? Anexa 1. In cazul in care nu a actionat ca si contractant unic, ofertantul va trebui sa precizeze care a fost obiectul partii indeplinite in cadrul asocierii, precum si contravaloarea lucrarilor executate de acesta., II. UtilajeDeclaratie privind utilaje si echipamenteOfertantul va dovedi ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje: 1.Ghilotina pt. taiat tabla -1buc;2.Abkant pt.indoit tabla -1buc;3.Aparat de sudura -1buc;4.Aparat pt. bordurat ambutisat -1buc;5.Fierastrau circular fix sau mobil -1buc;6.Masina de gaurit mobila -1buc;7.Presa hidraulica pt. ambutisari-1buc;8.Motocompresor cu pickhammer -1buc;9.Motogenerator electric -1buc;10.Masina pt. transport materiale si deplasat echipa tehnica ? 1buc11.Autonacela cu brat articulat -1buc;12.Cut plotter asistat de calculator -1buc;13.Linie automata pt. serigrafiere -1buc;14.Linie vopsire in camp electrostatic -1buc;15.Utilaj autopropulsat pt. marcat longitudinal, inclusiv linie dubla, cu vopsea acrilica-1buc;16.Utilaj autopropulsat pt. marcat longitudinal, inclusiv linie dubla cu mat. bicomponent-1buc;17.Utilaj autopropulsat pt. marcat longitudinal, inclusiv linie dubla, cu material termoplast -1buc18.Cuptor pregatire material termoplast ? 1 buc19.Utilaj cu gabarit redus pt. marcat transversal, diverse, lateral, cu vopsea acrilica -1buc;20.Platforma pt. transp. masinii de marcat -1buc21.Autospeciala dotata cu perii sau instalatie de spalare pt. curatarea suprafetei de lucru-1buc;22.Utilaj frezare marcaje rutiere ? 1 bucPentru a face dovada disponibilitatii utilajelor / echipamentelor in cauza, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj, copii dupa urmatoarele documente: liste de inventar, contracte de inchiriere, angajament de punere la dispozitie.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj / echipament / statie, etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere etc. se permite si prezentarea unui angajament., III. PersonalInformatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate pe tot parcursul de derulare a contractului cu privire la personalul de specialitate numit pentru indeplinirea contractul de lucrari insotita de Curriculum Vitae pentru fiecare specialist in parte. CV-urile trebuie completate integral si vor cuprinde inclusiv toate informatiile relevante care pot recomanda persoana pentru atributiile pe care le va avea in derularea contractului. CV-urile vor fi stampilate pe fiecare pagina si vor fi semnate de catre reprezentantul autorizat sa angajeze ofertantul in contract. Se va completa Formularul 12 J ? prezentat in original.Pt. persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezenta contracte de colaborare sau angajamente de colaborare. Doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca sau de colaborare cu expertul/expertii propusi. Dovezile privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor direct responsabile pentru executia lucrarilor se vor solicita doar ofertantului declarat castigator. In cazul unei asocieri, cerinta privind asigurarea cu persoane de specialitate va fi indeplinita prin cumul. In cazul subcontractantilor, cerinta privind asigurarea cu specialistii solicitati se ia in considerare pentru partea lor de implicare., IV. Subcontractarea Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6 ? se vor prezenta in original.1. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti.2. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34 /2006.3. Contractantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Subcontractantii nedeclarati in momentul elaborarii ofertei nu vor fi acceptati ulterior, la momentul incheierii contractului de lucrari. Certificatul ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent prezentei achizitii - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza., Certificatul ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul aferent prezentei achizitii- se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea de contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
94
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
6
Descriere: Punctaj tehnic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer