Achizitie publica - Marire capacitate SRM Ipec, jud. Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 331852
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331852/18.07.2012
Denumire contract: Marire capacitate SRM Ipec, jud. Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 0269803215, fax: +40 0269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marire capacitate SRM Ipec, jud. Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Marire capacitate SRM Ipec, jud. Alba
II.1.6) CPV: 45255000-9 - Lucrari de constructii pentru industria petrolului si a gazului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 364, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.=7295 lei.Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11;
-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
- Depuneri la caseria Transgaz;
-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari; G.P., constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschidere. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata suma retinuta se va calcula conform prevederilor articolului mentionat.G.P.se va returna conform art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari , sau instrument bancar emis de o societate bancara. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A; 2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006 -Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr.12 B; Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Note: a)Acest document se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : Dir. General : Ioan Rusu, Dir. General Adjunct : Liviu Pintican , Director Departament Economic : Radu Moldovan, Director Departament Dezvoltare : Ion Tataru, Director Directia Achizitii Publice si Contractari : Tudor Bouariu, Director Directia Juridica : Olga Idu, Serviciul Licitatii Contractari : Mihaela Tatomir Formular 12 E.5. Certificat de participare cu oferta independenta. Formular12D. 1.Persoane juridice/ fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC/ Autorizatie de functionare / altele echivalente. Prezentarea de cerificate/documente emise de organisme care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: -certificat de inregistrare fiscala-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitateNota: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Autorizatie tehnica tip ETC, emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009 copie autorizatie tip ETR, emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009, - atestat tip B, pentru instalatii electrice de 0, 4KV sau echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept. 2.declararea cifrei de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate din ultimii 5 ani, Experienta similara minima solicitata in valoare de minim 364.772 lei(unul sau mai multe contracte de lucrari similare prin care se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei , pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR/BCE. Informatii privind subcontractantii. -doc. de calificare a sist. calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, doc. de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; doc. de certif. a sistemului calitatii ISO 14001/2001 sau echivalent, domeniul de activitate fiind cu obiectul achizitiei.conform art. 188, alin. (3) lit e) din OUG nr. 34/2006 modificata. copii certificate eliberate de organele competente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 07:53