Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Marirea stabilitatii depozitului de zgura si cenusa mal drept si mal stang Jiu SE Isalnita, folosind tehnologia de fluid dens. Copertare cu pamant depozit de zgura si cenusa mal stang Jiu ? SE Isalnita


Detaliu pentru invitatia numarul 328780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 328780/06.06.2012
Denumire contract: Marirea stabilitatii depozitului de zgura si cenusa mal drept si mal stang Jiu SE Isalnita, folosind tehnologia de fluid dens. Copertare cu pamant depozit de zgura si cenusa mal stang Jiu ? SE Isalnita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403343, fax: +40 0251418466, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de licitatii a SC. CEN Craiova SA, str. Unirii nr.147, jud. Dolj, etajul III.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marirea stabilitatii depozitului de zgura si cenusa mal drept si mal stang Jiu SE Isalnita, folosind tehnologia de fluid dens. Copertare cu pamant depozit de zgura si cenusa mal stang Jiu ? SE Isalnita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea consta in copertarea (acoperirea) compartimentelor nr.1, 2 si 3, pe o suprafata de circa 30 ha, cu un strat de pamant de 15 cm, pentru care sunt necesare urmatoarele operatii: -defrisare vegetatie si arbusti cu buldozerul;
-saparea, incarcarea si transportul pamintului la depozitul de zgura si cenusa la distanta de 3 km;
-imprastierea pamantului si compactarea cu cilindrul compactor a stratului de pamant .
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 795, 611.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 12.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1)virament bancar in cont RO 77RNCB0134041638010001 deschis laBCR ? Sucursala Craiova2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezentain original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate3) Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont RO 77RNCB0134041638010001 deschis laBCR ? Sucursala Craiova.Ofertantii IMM-uri daca dovedesc ca sunt ?ndeplinite cerintele legii 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50 % la cuantumul garantiei de participare .Nota: Ofertantul pierde garantia de participare in masura in care CNSC respinge contestatiadepusa de acesta ca fiind nefondata .Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278^1 alin c) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare este de4.575, 61lei .Ofertantul mai poate pierde garantia de participare daca se afla in situatiile prevazute de art. 87 alin (1) din HG 925 /2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depusa de executant la Serviciul Achizitii al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractanteb) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest cazexecutantul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statuluiconform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare)- Formular 5 in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Formular 6 in original;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 7 in original;Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente ?n luna anterioara celei?n care se depune oferta (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Formular 10 in original;Declaratie privind neincadrarea ?n prevederileprevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere ?n cadrul autoritatii contractante si anume: Constantin Balasoiu ? Director GeneralVeronica Nica ? Director Economic, Vergil Soare ? Director Comercial, Viorel Gherghina ? Director SE Isalnita, Cons. Juridic-Daniela Bunescu- Prezentare Formular 11 in original; Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala-Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile ?nainte de data depunerii ofertelor)din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC(Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Obs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-(prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie lucrare, locul executiei lucrarilor, beneficiari, insotita de certificate de buna executie / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar.Cerinta minima: Lista va cuprinde cel putinun contract care sa ateste ca ofertantul, a mai efectuat cel putin o lucrare similara., 2) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 3) Informatii referitoare la personal: studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile cu executia / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului de lucrari precum si responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPAT, topografi., 4) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje si mijloace de transport, laboratoarele, bazele de productie, alte mijloace fixe si dotari (uitlajele precizate in listele de utilaje de la devizele aferente caietului de sarcini, instrumente topografice pentru masurare) de care poate dispune operatoruleconomicin dotare proprie, prin contract sau conventie de inchiriere, etc.fie prezentarea unui angajament sau a unui contract de inchiriere cu clauza suspensiva pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide executie lucrari, 5) Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de executie lucrari., 6) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia Daca sunt asociati, se va prezenta acordul de asociere a operatorilor economici. Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer