Achizitie publica - Marirea stabilitatii depozitului de zgura si cenusa Valea Manastirii folosind tehnologia fluidului autointaritor de zgura si cenusa. Placarea antierozionala cu pamant in compartiment I
Detaliu pentru invitatia numarul 333778
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333778/16.08.2012
Denumire contract: Marirea stabilitatii depozitului de zgura si cenusa Valea Manastirii folosind tehnologia fluidului autointaritor de zgura si cenusa. Placarea antierozionala cu pamant in compartiment I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Electrocentrale Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403462, fax: +40 0251594837, persoana de contact: Verona Dalri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova, str. Unirii nr. 147, localitatea Craiova, jud. Dolj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marirea stabilitatii depozitului de zgura si cenusa Valea Manastirii folosind tehnologia fluidului autointaritor de zgura si cenusa. Placarea antierozionala cu pamant in compartiment I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia cuprinde lucrari de terasamente necesare placarii suprafetei compartimentului I al depozitului de zgura si cenusa Valea Manastirii aferente Uzinei Craiova. Principalele lucrari sunt urmatoarele- escavarea pamantului necesar placarii de pe arealul depozitului de zgura si cenusa cota 180, 0 cu descarcare in mijloacele de transport auto;
- transportul si descarcarea pamantului;
- impingerea si nivelarea pamantului cu buldozerul, stratul depus avand grosimea de aproximativ 10 cm;
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 594.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 5500 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 1)virament bancar in cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis laBRD ? Sucursala Craiova2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezentain original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate3) Ordin de Plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.cont RO 08BRDE170SV50281981700 deschis laBRD ? Sucursala CraiovaNota: Ofertantul pierde o parte din garantia de participare in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de acesta ca fiind nefondata. Valoarea ce va fi retinut conform art. 278^1 litera a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare este de: 3505, 95 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de executant la Serviciul Achizitii al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractanteb) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest cazexecutantul are obligatia, in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statuluiconform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 5 in original (Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 6 in original (Se va prezenta si de tertul sustinator numai lit a, c1 si d)din art. 181 OUG 34/2006, daca este cazul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original;Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, scadente ?n luna anterioara celei?n care se depune oferta (prezentare formulare tip in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 10 in original;Declaratie privind neincadrarea ?n prevederileprevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere ?n cadrul autoritatii contractante si anume: Viorel Tudor?Director; Mariana Iordan?Director Economic; Vergil Soare ? Director Comercial; Constantin Hoanca ? Director Uzina Craiova; Sef Serviciu Juridic ? Daniela Bunescu -Prezentare Formular 11 in original Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul. Document emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti unde isi au sediul emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul)Obs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(prezentare document in copie lizibila certificata conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (conform Formular 9) continand valori, perioade de executie lucrare, locul executiei lucrarilor, beneficiari insotita de certificate de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar (Document constatator in copie lizibilacertificata conform cu originalul), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de incheiere, fie a unui ?angajament?, fie a unui ?contract de inchiriere cu clauza suspensiva?) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari, Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de executie lucrari, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP si este anexata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:46