Achizitie publica - ?Masa schimbatoare de ioni (30 mc)?
Detaliu pentru invitatia numarul 320794
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320794/28.02.2012
Denumire contract: ?Masa schimbatoare de ioni (30 mc)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.Cod fiscal: RO16372612, Adresa: str. Trandafirilor, nr.71, Brazii de Sus, Telefon: 0244-529312, Fax: 0244-597767
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Trandafirilor, nr.71, Brazii de Sus, Romania, cod postal: 107084, telefon: +40 0244529312, fax: +40 0244597767, persoana de contact: Niculae Neicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Trandafirilor, nr.71, Brazii de Sus, Romania, cod postal: 107084, telefon: +40 0244529312, fax: +40 0244597767, persoana de contact: Niculae Neicu, Sala de licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Masa schimbatoare de ioni (30 mc)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Masa schimbatoare de ioni (30 mc)?
II.1.6) CPV: 19522000-1 - Rasini (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantumul de 2700, 00 RONValabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Modalitatea de constituire, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariCuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, litera a).?(1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractantavaretinecontestatorului din garantia de participare - 1% din aceasta valoare;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceContul in care se va depune garantia de participare prin ordin de plata este: IBAN RO45 ABNA 3000 2641 0016 7351, deschis la RBS BANK- Ploiesti.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii de restituire depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante( Formular 4.3 din Sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5% din valoarea de atribuire a contractului se va contitui prin: virament bancar; printr-un instrument de garantare;prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; prin retineri succesive.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original(Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) valabila pentru toata perioada de valabilitate a contractului;sau-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, pentru toata perioada garantiei tehnice propusa de la data livrarii respectiv 36 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie privind eligibilitatea-completare Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-completare Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน-completare Formularul formular nr.6 .din Sectiunea Formulare. ? in originalPersoanele cu functe de decizie din cadrul autoritatii contractante;D-nul Pavel Micka DIRECTOR GENERALD-na Lavinia Saniuta DIRECTOR ECONOMICD-nul Alexandru Teleru Manager Unitate Exploatare ProductieD-na Cristina Harea Sef Exploatare ChimicaD-nul Mircea Corneanu Tehnolog Exploatare ChimicaD-nul Neicu Nicolae Sef Serviciu AchizitiiD-na Gabriela Amira Agent ContractariD-nul Cornel Constantinescu Agent Contractari4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-completare Formularul nr.5din Sectiunea Formulare. ? in original; Certificat constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor-Eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectulal de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin sertificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra medie de afaceri calculata ca medie anuala pe ultimi 3 ani sa fie minim=270 000 lei1-capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva , atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 din OUG34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiprezentarea a cel putin un document/contract/proces-verbalde receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie minim 135000 lei.Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in consideratie a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 08:19