Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Masina de sertizat furtunuri hidraulice


Detaliu pentru invitatia numarul 341160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 341160/18.12.2012
Denumire contract: Masina de sertizat furtunuri hidraulice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805134, fax: +40 269830283, persoana de contact: d-na Milica Ghindoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Masina de sertizat furtunuri hidraulice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitia unui produs necesar la operatiile de sertizare furtunuri cu armaturi metalice, care se executa la atelierele de productie ale sucursalei SIRCOSS sau la locatiile de interventii si reparatii capitale sonde de gaz metan.
II.1.6) CPV: 42652000-1 - Unelte manuale electromecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de par. este: 550, 00 lei. Per. de val. a gar. pentru par. este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor; Contul autoritatii contractante: RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR Medias. pentru echivalenta lei/valuta se va lua in considerare cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la ora si data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Pentru aceasta achizitie nu este aplicabila prevederea art.278?1 din OUG nr.34/2006: Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin. (1).din H.G. 925/2006. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului- verbal de receptie a produsului care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II. Art. 181Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).III. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Corin CINDREA, Director General SNGN ROMGAZ SA, Medias-Gheorghe DAMBEAN, avand functia de Director Economic SNGN ROMGAZ SA, Medias-Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS-Sorin GHEORGHIU, avand functia de Director Tehnic-Milica GHINDOC, presedinte comisie de evaluare-Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Ioan JAMPA, membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare-Nicolae COANTA membru comisie de evaluare, Serviciul Dezvoltare-Aurica CATANA, Serviciul protectia Mediului-Andrei POPESCU, consilier juridicV. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiNote: 1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatii reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produse ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi incheiat prin prezenta achizitie;2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita de depunere a ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din O.G. 27 / 26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: 1) Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conform L 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.2). in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, completata cu toate informatiile solicitate de acest formular, inclusiv cifra de afaceri anuala din ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere., Informatii privind sustinerea ferma In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Se va prezenta "Lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani? care sa contina valori, per. de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt aut. contr.sau clienti privati. Ptr.dem.exp. similare ofert. va prezenta cel putin un contract(copii dupa parti contract/documente/proces-verbal de receptie onorat in ultimii 3 ani care sa confirme livrarea de produse similare.Nu se solicita indeplinirea unui nivel cantitativ sau valoric.Nr de ani solicitati in vederea dem. exp.similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Se va prez.un document care sa ateste indeplinirea oblig. contractuale de catre contractant (ex. Document constatator conf.art. 97^1 din H.G. 925/2006). Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 in termen de valabilitate sau echivalent.Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 valabil la data LIMITA de depunere a ofertelor. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Precizari: a In cazul depunerii unei oferte in asociere, demonstrarea indeplinirii cerintei se face individual de fiecare membru al asocierii pentrupartea din contract pe care o realizeaza. b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/tertisustinatori, acestia din urma nu pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer