Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MASINI DE PULVERIZAT


Detaliu pentru invitatia numarul 347221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 347221/22.05.2013
Denumire contract: MASINI DE PULVERIZAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.REGELE CAROL I, NR. 68, TARGOVISTE, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245612672, fax: +40 245611004, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MASINI DE PULVERIZAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Masini portabile pentru stropit si pulverizat substante de combatere a insectelor si daunatorilor
II.1.6) CPV: 16400000-9 - Masini agricole sau horticole de pulverizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare(GP): 170, 00 lei. Cursul de referinta(la care se va face echivalenta) leu/alta valuta este cel comunicat de B.N.R. pentru data de 06.05.2013. Perioada de valabilitate: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire: -plata in numerar la casieria autoritatii contractante; -virament bancar sau printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Cont RO55RZBR0000060001015963 ? Raiffeisen Bank sucursala Targoviste. In cazul in care GP a fost constituita prin ordin de plata sau prin numerar, ofertantul va depune dovada achitarii ei in SEAP(www.elicitatie.ro). Daca GP a fost constituita prin scrisoare de garantie bancara, conform modelului din Sectiunea ?Formulare?, ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat in SEAP cat si in original la sediul D.S. Dambovita, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul in care GP nu este prezentata pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate stabilite in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa. Autoritatea contractanta va retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006. Restituirea GP se face conform art. 88 din H.G. 925/2006. Restituirea se va face in baza cererii depuse de catre ofertant (Formularul ?Cerere de restituire a garantiei de participare? din Sectiunea ?Formulare?).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Este necesara pentru cunoasterea situatiei ofertantului pe baza unor documente oficiale, fiind solicitata prezentarea formularelor: - Declaratie privind eligibilitatea, de neincadrare in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoane cu functie de decizie: ing. Preda Costel, ec Alexandrescu Mihaela, jr. Toader Alexandra, ing. Alexandrescu Gheorghe, ing. Prodan Adina, ing.Enache Rodica. Este necesara cunoasterea calitatii ofertantului de a desfasura activitate. S-a solicitat prezentarea ?Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului?, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Informatii generale?; Informatii privind ?Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?. In conformitate cu prevederile legale s-a solicitat declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.In conformitate cu prevederile legale s-a solicitat declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani?. Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca livrarile din portofoliul ofertantului pentru a putea solicita referinte despre modul de indeplinire a contractelor anterioare. Informatii privind ?.Experienta similara?, cunoasterea principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer