Achizitie publica - MASINI DE SPALAT RUFE;MASINI DE USCAT RUFE SI MASINI DE CALCAT RUFE -CALANDRE
Detaliu pentru invitatia numarul 353669
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353669/12.09.2013
Denumire contract: MASINI DE SPALAT RUFE;MASINI DE USCAT RUFE SI MASINI DE CALCAT RUFE -CALANDRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MASINI DE SPALAT RUFE;MASINI DE USCAT RUFE SI MASINI DE CALCAT RUFE -CALANDRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 39713200-5 - Masini de spalat rufe si masini de uscat rufe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 414 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
ofertantii care depun oferte vor afisa obligatoriu in SEAP (scanata) dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea pfertelor(exceptie facand viramentul bancar) in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, de Luni-Joi intre orele 7.00-15.30, Vineri intre orele 7.00-13.00in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?CERERE DE OFERTE MASINI DE SPALAT RUFE;????impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in Invitatia de participare.-Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot in parte conform anexei B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara -prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.In caz de depunere a unei contestatii din partea unui ofertant la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor, la care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata conform art.278^1din OUG 34/2006, art.1, alin(a)si art.2. De asemenea si conform art. 87, alin. (1) lit.a), b) si c) din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.Cursul leu/valuta care trebuie avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este : -curs B.N.R la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1- completata in conformitate cu Formularul nr.4 din Anexa Modele de formulareLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec.Pintea Sorina-ManagerEc.Checiches Marcela-Director financiar-contabilEc.Cremene Simona-Sef Serviciu AdministrativIng.Mos Romeo-Sef Birou AdministrativEc. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize-Birou LegislativIng. Nemes Romeo- Birou Achizitii PubliceEc.Lupu Andreea- Birou Achizitii PubliceEc.Ing.Santa Ionel- Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010-Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Anexa Modele de formulareDocumentele de calificare se depun in SEAP.Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de calificare se depun in SEAP. Cerinta nr.1.Certificatulconstatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului -se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1/ din OUG 34/2006Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la termenul limita de depunere a ofertei.Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ORC.Documentele de calificare se depun in SEAP..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind principalele livrari de produse.-O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Documentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr. 2Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Documentele de calificare se depun in SEAP Cerinta nr. 1Dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de managment al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 12:19