Achizitie publica - Masura 125 se incadreaza in Axa I - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
Detaliu pentru invitatia numarul 340627
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340627/06.12.2012
Denumire contract: Masura 125 se incadreaza in Axa I - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII SATU-NOUCod fiscal: 15466069, Adresa: Loc Zebil; Jud Tulcea, Zebil, Telefon: +40 744289766, Fax: +40 240563443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Masura 125 se incadreaza in Axa I - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Masura 125 se incadreaza in Axa I ? ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?- Submasura 125 a1 ?Irigatii si alte lucrari de imbunatatiri funciare? "Modernizarea, reabilitarea si retehnologizarea sistemului de irigatii si statiei de pompare "
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 543, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 70872.36 lei; Valabilitate garantie participare: 40 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fieirevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul 15 sectiunea III, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie n termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier judiciarCerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier fiscalCerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioaradepunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?iMonitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12KPersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061)": Gheorghe Gheorghe - Presedinte Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa lucrarile avand: ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitiePentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zileinainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activ de proiectare sa fiede cel putin 179.841, 6 lei si rezultat din activitati de constructii montaj sa fiede cel putin 6, 907.394, 4 lei, Informatii privind situatia economico-financiara Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani minim 1contract de aceeasi natura si complexitate similara (Executie lucrari deconstructii de conducte de irigatii) cu o valoare de cel putin 3.000.000 Leifara TVA; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 3 animinim 1 contract de aceeasi natura si complexitate similara (proiectarelucrari de constructii de conducte de irigatii) cu o valoare de cel putin 80.000Lei fara TVA.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita oricedocument pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentateinitial de ofertanti in scopul dovedirii experientei similare, in cazul in carecontractele prezentate prezinta anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-lrezervam pentru a elimina riscul de a fi prezentate de ofertanti contracteincheiate intre entitati economice in scopul strict indeplinirii criteriului decalificare., Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere ladispozitie a tuturor utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice pe careoperatorul economic le considere necesare si le va folosi pentru indeplinireacontractului de lucrari1. Utilaje necesare executiei; 2. Echipamente pentru proectare: - Tehnica decalcul, - Copiatoare, - Ploter, - Programe de proiectare pe specialitati.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la unLaborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeazaa se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profileleautorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executieilucrarilor., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate deAutoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluriesentiale in indeplinirea contractului) Formular nr. 12I, si anume: Pentruexecutantul lucrarii: , Pentru executantul lucrarii: - manager de proiect care a finalizat un curs de project management indomeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national curs de projectmanagement in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national(pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniulManagement proiect; Se accepta si alte ertificari echivalente de calificareca manager de proiect;
-sef de santier ? cu experienta profesionala in domeniul obiectuluicontractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-sef de santier adjunct ? cu diploma de studii in inginerie cu experientaspecifica de cel putin 3 ani., -expert protectia mediului: absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta: experienta specifica de cel putin 3 ani.-responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, inconformitate cu legislatia in vigoare.- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioare tehnice. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.-Inginer ? specializarea instalatii, cu experienta specifica de cel putin 3 aniin aceasta calitate.- Specialist topografie/geodezie pregatire profesionala relevanta in aceastacalitate cu experienta in executie., Pentru proiectantul lucrarii: - ing. instalatii cu experienta specifica de cel putin 3 ani in aceasta calitate- ing. hidro cu experienta specifica de cel putin 3 ani in aceasta calitate.- inginer specialist in topografie/geodezie experienta specifica de cel putin 3 ani in aceasta calitate.- inginer specialist in inginerie geologica/geofizica, cu experienta specificade cel putin 3 ani in aceasta calitate., Declara?ie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tereale acestuia/acestora ?i, dupa caz, acordul acestuia/acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, indiferent de valoarea si partea implicata in proiect).Declaratie pe proprie raspundere privind protectia muncii. Declaratie peproprie raspundere privind obligatii contractuale in curs de desfasurare, Declaratia pe propria raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 ;Formular 12 J ?Calitatea de participant la procedura.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu art.Formular nr. 7 Nota: Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Certificate Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilorde Imbunatari Funciare aflat in termenul de valabilitate.Se vor prezenta copii legalizate sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale certificatelor aflate in perioada de valabilitate la data depuneriiofertelor.NOTA: Nu se admit ofertanti in curs de certificareDomeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectuluiprezentei proceduri. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
40
Descriere: Tehnic 1+Tehnic 2+Tehnic 3 (In conformitate cu caietul de sarcini - Detalii privind aplicarea
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 12:37