Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral


Detaliu pentru invitatia numarul 320182
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 320182/15.02.2012
Denumire contract: Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA DOBROGEA LITORAL, STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral
II.1.6) CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 40 lei Lot 2 40 lei Lot 3 20 lei Lot 4 50 lei Lot 5 50 lei Lot 6 50 lei Lot 7 50 lei Lot 8 40 lei Lot 9 20 lei Lot 10 40 lei Lot 11 50 lei Lot 12 50 lei Lot 13 50 lei Lot 14 20 lei Lot 15 20 lei Lot 16 20 lei Lot 17 40 lei Lot 18 50 lei Lot 19 50 lei Lot 20 40 lei Lot 21 40 lei Lot 22 50 lei Lot 23 20 lei Lot 24 20 lei Lot 25 50 lei Lot 26 50 lei Lot 27 20 lei Lot 28 40 lei Lot 29 50 lei Lot 30 50 lei Lot 31 50 leiModul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 4), sau o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale.Ordin de plata in contul RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria ConstantaNumerar la casieria autoritatii contractantePerioadadevalabilitateagarantieipentruparticipare: cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3 in original pentru ofertant/asociat, tert sustinator)Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG 34/2006 (formular 5 in original pentru ofertant/asociat, tert sustinator, subcontractant)Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt urmatoarele: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-Director Economic, Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Camelia Pulbere-Director Tehnic Resurse de Apa, Constantin Sava-comp.Achizitii, Silviu Matei-serv.Hidrologie, Adrian Chera-SGA Constanta, Gabriela Constantinescu-comp.JuridicCerinta 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular 4 in original pentru ofertant/asociat)Cerinta 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta 5Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care ofertantulisi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta 5Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular 2 in original pentru ofertant/asociat) Cerinta 1Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulCerinta 2act de identitate pentru persoane fizice autorizate, in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Prezentare ultimul bilant contabil, sau situatie financiare, vizate si inregistrate, Cerinta 2Fisa de informatii generale (formular 6)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista servicii similare in ultimii 3 ani, informatii privind la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer