Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral?


Detaliu pentru invitatia numarul 327162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 327162/18.05.2012
Denumire contract: Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniul Administratiei Bazinale deApa Dobrogea-Litoral?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita Servicii de masuratori si observatii la statii hidrometrice si foraje hidrogeologice de observatie aflate in patrimoniulAdministratiei Bazinale de Apa Dobrogea-Litoral, conform cerintelor din caietul de sarcini pe fiecare lot.Masuratorile si observatiile hidrometrice si hidrogeologice ce vor fi contractate se vor executa in conformitate cu Planurile anuale de activitate hidrologica aprobate de A.N. Apele Romane.
II.1.6) CPV: 71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 450 leiLot 2040 leiPentru participarea la mai multe loturi garantia de participare se va prezenta separat pentru fiecare lot.Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 4), sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legaleb) virament bancar in contul ABADL pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.c) Numerar la casieria ABADL.Perioadadevalabilitateagarantieipentruparticipare: cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.IIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, se va aplica pentru asocierea in ansamblu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 3 in originalFormularul se va completa de ofertant/asociat, tert sustinatorCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Prezentare formular5 in originalFormularul se va completa de ofertant/asociat, tert sustinator, subcontractantPersoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt urmatoarele: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-director Economic, Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Camelia Pulbere-Director Tehnic Resurse de Apa, Constantin Sava-comp.Achizitii, Silviu Matei-serv.Hidrologie, Adrian Chera-SGA Constanta, Gabriela Constantinescu-comp.JuridicCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Prezentare formular 4 in original de ofertant/asociat, tert sustinator pentru pct.a, c1 si dCerinta 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidatCertificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociatCerinta 5Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localCertificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociatCerinta nr. 6Certificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentare Formular 2 in original. Se va prezenta de catre ofertant/asociatCerinta nr. 7Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificareOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 11 completat in original. Se va completa de catre ofertant/asociat Cerinta nr. 1Certificat constatator ORCCertificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerinta nr. 2Act de identitatePentru persoane fizice autorizate se va prezenta copie act identitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare ultimul bilant contabil sau situatii financiare, vizate si inregistrate, Cerinta nr. 2Fisa de Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer