Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Masuratori topo de UCC


Detaliu pentru invitatia numarul 346198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 346198/30.04.2013
Denumire contract: Masuratori topo de UCC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Rovinari, STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Masuratori topo de UCC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea masuratorilor topogeodezice la constructiile speciale aferente Termocentralei Rovinari inclusiv la depozitele de zgura si cenusa Cicani-Beterega si Garla. In urma acestor masuratori se obtin informatii referitoare la asigurarea aptitudinii constructiilor pentru o exploatare normala, inclusiv evaluarea conditiilor pentru prevenirea incidenteloer accidentelor / avariilor(determinarea tasarilor reperilor montati pe obiectivele energetice si hidrotehnice aferente Termocentralei Rovinari dau informatii referitoare la stabilirea constructiilor)
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 438.9 - 176, 416.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 2.700, 00 lei.Garantia de participare se va constitui in lei, sau valuta. Echivalentul in valuta se vadetermina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de : ( 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor).Perioada de valabilitate: minim90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. de asemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieriaSucursala Electrocentrale Rovinari, a unui ordin de plata sau fila CEC (cont IBAN RO18 RZBR 0000 0600 1467 7139, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu), cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular 1 (inclusiv pentru tertul sustinator)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular 2 (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3 se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator).Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director S.E. Rovinari ?Pisc Ion-Director Economic ? Vilceanu Mirela-Director Achizitii ? Chirca Delia-si persoanele care semneazadocumentdocumentatia de achizitie: Teodorescu Raducu, Chirca Iosif, Dumitrescu Filimon, Pruna Liliana, Bujor Cristina, Teiu Sorin, Pupazan Adela, Ciurel Nicoleta, Cojocaru Mihaela.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 4 (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5.. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 1. Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor2. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in originalsau copie legalizata , data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a)Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011, art.5 alin. (3).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul nr.5 - Media cifrei de afacrei globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 120.000, 00 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare lacursul mediu BNR aferent fiecarui an(2010, 2011 si 2012).Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Formular nr. 6.a , Formular 6.b. si Formular nr.7a- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii- Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre reprezentantul legal al beneficiarului sau de catre imputernicitul acestuia care sa confirme prestarea serviciului(lor).Cerinta minima: Lista va cuprinde minim unul, dar nu mai mult de trei servicii similare cu serviciile solicitate prin caietul de sarcini nr. 498/TH/08.02.2013, prestate si duse la bun sfarsit in ultimii trei ani (calculate pentru data limita de depunere a ofertelor) de catre ofertant, a caror valoare cumulata sa fie de minim 60.000, 00 lei.Informatii privind experienta similaraPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an, Cerinta nr.2. Formular 8Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciului.Declaratia va fiinsotita de lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, mijloace de transport, echipamente tehnice, alte mijloace fixe (se vor completa toate coloanele din lista), Cerinta nr.3. Formular 9.a si formular 9.b.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, corespunzatoare formularului 9.a.Ofertantul va prezentapersonal specializat si suficient pentru prestarea serviciului, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini, corespunzator Formularului 9.b si trebuie sa prezinte dovada ca are disponibil minim 2 persoane autorizate de catre ANCPI, pentru lucrari de categoria D, in conformitate cu prevederile legii L7/1996 cu modificarile si completarile ulterioare.-Pentru personalul cheie si fiecarespecialist tehnic mentionat in lista, se vor prezenta: - Curriculum vitae- Actul de studii ( diploma studii superioare/medii. )- Dovada calificarii / atestarii / autorizarii pentru specializarea respectiva, Cerinta nr. 4? Informatiiprivind subcontractantii (daca este cazul)In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formularul nr. 10.a si tabelul/anexa acestuia - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Formular 10.b - ?Acord de subcontractare?, incheiat intre ofertant si subcontractantNote: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul subcontractarii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 5 - Informatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formular 10.c - ?Acordul de asociere?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Formular 10.d - ?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicirescrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica.Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul asocierii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr.1. Document(e) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului al ofertantului / asociatului / subcontractantului ( fiecare pentru partea de contract pe care urmeaza sa o execute) in conformitate cu SR EN ISO 9001 editia 2008 (sau echivalent).- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta are obligatia de a acceptaorice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 07:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer