Achizitie publica - Masuri de igienizare a sediului Consiliului Judetean Vrancea si a imobilului Galeriile de Arta
Detaliu pentru invitatia numarul 289349
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4350394
Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani
Telefon: 0237616800
Fax: 0372372402
Denumire invitatie: Masuri de igienizare a sediului Consiliului Judetean Vrancea si a imobilului Galeriile de Arta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45452100-1 - Lucrari de curatare exterioara a cladirilor prin sablare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Masuri de igienizare a sediului Consiliului Judetean Vrancea si a imobilului Galeriile de Arta
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.04.2011 09:08
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 172, 978.12 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. privind eligibilitatea, neîncadrarea la art.181 si calitatea de participant la procedura 2.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de statsi bugetul local; 3.Certificat constatator si de înregistrare fiscala emis de O.R.C.;4.Statutul/actulconstitutiv; 5.informatii generale-decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- rez. exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, - situatia financiara conform bilanturilor contabile;6.Lista principalelor lucrari executate in utimii 5 ani;7.Decl. care contine informatii privind dotarile specifice;8.Decl. care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;9.prezentarea informatiilor privind subcontractantii si asocierea.10.Certificat ISO 9001/2000; 11.Certificat ISO 14001/2004; 12. Certificat OHSAS 18001/2007; 13 Certificat SA 8000/2008
Din SEAP. Garantia de participare 3.400 lei