Achizitie publica - MATERIAL PEDAGOGIC -REABILITARE COLEGIUL TEHNIC LORIN SALAGEAN
Detaliu pentru invitatia numarul 334217
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334217/23.08.2012
Denumire contract: MATERIAL PEDAGOGIC -REABILITARE COLEGIUL TEHNIC LORIN SALAGEAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +40 252314379, fax: +40 252316317, persoana de contact: MIHAELA VATUIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei municipiului Drobeta-Turnu Severin, sala de sedinte Orly, Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIAL PEDAGOGIC -REABILITARE COLEGIUL TEHNIC LORIN SALAGEAN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIAL PEDAGOGIC CONFORM CAIET DE SARCINI-REABILITARE COLEGIUL TEHNIC LORIN SALAGEAN FINANTAT PRIN POR SMIS 11569
II.1.6) CPV: 39162100-6 - Material pedagogic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 194 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent ; b. printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, in conformitate cu Formularul ?, ,Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?, care se prezinta in original. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM. Ofertantii individuali cat si asociatii trebuie sa depuna declaratie pe proprie raspundere, conform anexa nr. 1 din legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In masura in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma calculata din valoarea estimata a contractului conform art. 278¹ alindin OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Declaratiei privind situatia personala a operatorului economic;Certificat de atestare fiscala(ANAF si taxe si impozitelocale)Certificatul solicitat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va permite prezentarea documentului in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in art 180 din OUG 34/2006 modif si completata;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹;Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe;
- Administrator Public Nicolaie Paponiu- Viceprimar Marius Vasile Screciu-Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu- Secretar Iota Rogobete- Director executiv Elena Calianu? Sef Serviciu Investitii Radu Manafu- Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat MirelaCompartiment Juridic si Contencios Administrativ Popescu Laura Irinel-Sef birou Achizitii Saman Laura- Sef Birou Urmarire Lucrari Florica Marian- Consilieri Birou Investitii: Guina Marin, Elena Camelia, Bobilca Niculina Gabriela- Consilier Birou Achizitii: Marian Mariana- Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete AlexandrinaManagementul Proiectelor: Mihaela Cati Vatuiu-Manager proiect: Demian Mihai-Asistent Manager: Ciurel Andreca GheorgheConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBoruga DoinaBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMegragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea Nicolae Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Se solicita ca valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 anisa fie de minim 150.000 lei.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, numai in conditiileart.186 din OUG 34/2006, modificata si completata, coroborat cu art. 11^1 din H.G. 925/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei;Bilant 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele furnizari similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte ca experienta similara maxim 3 (trei)contracte , cu o valoare cumulata a contractelor de minim 130.000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri, cerintase va considera indeplinita prin cumul.Lista cuprinzand subcontractorii declarati(dacae cazul);Declaratie privind utilajele+Anexa;Declaratie privind personalul;Declaratie privind personalul de specialitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro prin deschidere casuta "documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 14:38