Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIAL SANITAR FIV


Detaliu pentru invitatia numarul 335509
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Numar invitatie: 335509/17.09.2012
Denumire contract: MATERIAL SANITAR FIV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 213161278, fax: +40 213161296, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania- Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIAL SANITAR FIV
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIAL SANITAR FIV : SONDE ALIEMNTATIE CH 5; SET ASPIRATIE OVOVCITE; AC GINECOLOGIC G17; SET CATETER EMBRIOTRANSER; CATETER IMSEMINARE; SERINGA NON-TOXICA
II.1.6) CPV: 33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1= 31.68 ron; Lot 2= 792 ron; Lot 3 = 93.6 RON; Lot 4= 564 RON; Lot 5= 288 RON; lot 6= 225.60 RON; reprezentand 1% din valoarea maxima estimata fara TVA a fiecarui lot. Garantie de participare poate fi constituita prin virament bancar incont garantii RO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare - 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 dinOUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ?Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Dragici Gratiela- presedinte consiliu de administratie, dl. Iorgovan George? membru consiliude administratie, dna Ungureanu Jeni ? membru consiliu de administratie, dna. dr. Ivan Mirela ? membru consiliu de administratie, dl. prof.dr. Radu Vladareanu - ? membru consiliu de administratie, dl. dr. Puia Lucian Sorin ? membru consiliu de administratie, dna. as. StanDaniela ? membru consiliu de administratie - Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de AdministrareFiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata sistampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si TaxeLocale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere ofertelor-Original/copie legalizata/copie ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fideclarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale;Completarea formularului nr. 1;, Bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organelecompetente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sauorice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara - xerocopie semnata si stampilata de reprezentantullegal cu mentiunea ?Conform cu originalul? .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani-Completarea formularului C1. Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO9001:2008 sau echivalent-xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer