Achizitie publica - materiale sterilizare
Detaliu pentru invitatia numarul 347906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 347906/03.06.2013
Denumire contract: materialesterilizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100576, telefon: +40 0244521641, fax: +40 0244533004, persoana de contact: MARIANA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: materialesterilizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: materiale sterilizare
II.1.6) CPV: 33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE DE PARTICIPARE-5230RON(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru) valabila 90 de zile de la data limitadepunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se va posta in SEAP ( scanata ).Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul aferent garantiei;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art.278 .1 din OUG 34/ 2006. Nota: La procedurile online, obligatoriu garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor inSEAP. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare constituita in alta valuta decat leul/alata valuta decat leul, se va calcula la cursul de schimb leu/valuta comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Completarea si prezentarea Formularului nr.8 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA, conform prevederilor art.89 alin 2 din HG 925/2006.art90alin1-3.si HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire..Nota: Lista persoanelor care in interesul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIANDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR MEDICAL: DR.FLORIN PUSCARIUPRESEDINTE COMISIE EVALUARE: Ec BanitaRamonaMEMBRII COMISIE EVALUARE : EcStoica CameliaEc IordacheSorinRezerva: Ing Adriana StoicaPersoanele care semneaza si aproba bugetul : MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIANDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 completat in conformitate cu Formularul nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, din care sa reiasa lipsa datoriilor/ obligatiilorde plata scadente in luna anterioara celei in care se depun .Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa lipsa datoriilor/ obligatiilor de platascadente in luna anterioara celei in care se depun . ofertele .Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).din caresa reiasalipsa datoriilor/ obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele : - Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.NOTA : - Toate documentele privind situatia personala, solicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate cu mentiunea ?copie conform cu originalul? si Semnateelectronic .-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza , in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta: Informatiilecuprinse in aceasta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului)prezentat in certificatulconstatator emis de ONRC, trebuie saincludasicodul CAEN aferent obiectului achizitiei.Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalulIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza , in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale conform formularului nr.3Prezentarea bilantului contabil aferente exercitiilorfinaciare ale ultimilor 3 ani vizatesi inregistrate de organele competente edificatoare.In cazulincare din motive justificative corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile pe anul2012, se vor accepta orice alte documente relevantedin care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.- Declaratii privindcifrade afaceri globala carevizeaza activitatea din cel mult trei ani, in masura in care informatiile respective suntdisponibile. ( ani 2010.2011.2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Produseletrebuie sa prezintemarcaj CE.Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform specificatiilor din caietul de sarcini.Ofertantulvadepune mostre pentru toate produsele care constituie obiectulachiztitie, in ambalajul care se face livrarea, pana la termenul limita de depunerea a ofertelor, la sediul autoritatii contractante .Mostrele se vor returna ofertantilordeclarati necastigatori, in termen de 5 zile de la datacomunicarii rezultatului aplicarii procedurii de atribure.Sevorprezenta mostre obligatoriu pentru fiecare produs al lotului. Neprezentarea acestora duceladescalificareaparticipantilor.Livrarile de produse se confirma prin prezentareaunor certificate /documente( constatator/ recomandare/proces verbalde receptie/etc ) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de cate oride catre clientulbeneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin (1) lita) din OUG 34/2006.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Formularul nr ? 5. Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:31