Achizitie publica - Materiale consumabile (cartuse, tonere, alte consumabile IT) - in cadrul proiectului "Sprijin si formare profesionala pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in partea de est a Romaniei" POSDRU/92/3.1/S/56106
Detaliu pentru invitatia numarul 347896
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347896/03.06.2013
Denumire contract: Materiale consumabile (cartuse, tonere, alte consumabile IT) - in cadrul proiectului "Sprijin si formare profesionala pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in partea de est a Romaniei" POSDRU/92/3.1/S/56106
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCEPROHART SA BRAILACod fiscal: R 2269251, Adresa: BD. AL. I. CUZA NR. 3, Braila, Telefon: 0239/619733, Fax: 0239/680280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. AL. I. CUZA NR. 3, Braila, Romania, cod postal: 810019, telefon: +40 239619713, fax: +40 239680280, persoana de contact: CEPROHART Braila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, B-dul Al. I. Cuza nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare-Consultanta - CAEN 7219)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale consumabile (cartuse, tonere, alte consumabile IT) - in cadrul proiectului "Sprijin si formare profesionala pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in partea de est a Romaniei" POSDRU/92/3.1/S/56106
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale consumabile (cartuse, tonere, alte consumabile IT)
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1800 RON. si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 60 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Informatii privind calitatea de participant la procedura de ofertare - se depune completat si semnat formularul 1-Declaratie privind eligibilitatea ? se depune completat si semnat formularul 4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta ? se depune completat si semnat formularul 5;
-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf.Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 ? Formular 13;
-Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - Formular 14. Autoritatea contractanta pune la dispozitie decizia de numire a comisiei de analiza a ofertelor, unde sunt inscrise persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire(DECIZIE nr.73D din 21.09.2011 privind constituirea comisiei de evaluare/receptie pentru atribuirea contractului de achizitie: "Materiale consumabile" prin procedura "cerere de oferta"). A.Persoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.B.Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor contracte similare in ultimii 3 ani, Lista principalelor contracte in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 11:33