Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT


Detaliu pentru invitatia numarul 352030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 352030/05.08.2013
Denumire contract: Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 3199759/2491/2344, Fax: +40 3199862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul MFP din str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, parter 2 (mezanin), camera 214 (Secretariatul Directiei Generale Economice), telefon: +40 212261112, fax: +40 213199792, persoana de contact: Virginia Bacneanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MFP din str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, parter 2 (mezanin), camera 215A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 884.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Pt. Lotul 1= 3.200 Ron ; Pt. Lotul 2= 2.500 RonModul de constituire a garantiei de participare: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, de ex: scrisoare de garantie bancara sau ORDIN DE PLATA vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia de participare se va constitui in favoarea MFP. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anteriora datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, (Formularului nr.1 din Sectiunea III). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), (Formularului nr.2 din Sectiunea III). Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?).5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr.3 din Sectiunea III.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Secretar General: Dl. Ciprian Badea, Secretar General Adj. Dl. Corneliu Cazacu, Director DBCIIAP: Dna. Lacramioara Alexandru, Director Adjunct DBCIIAP: Dl. Angelica Macau, Director General DGJ: Dna Madalina Gheorghe, Sef serviciu DBCIIAP: Dna. Daniela Moise, Director General ACP: Dna. Lucica TararaDirector General Adj. ACP: Dna. Ioana Predulea 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice..2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici sau operatorul economic beneficiaza de sustinerea unei alte persoane. fiecare asociat/tertul sustinator vor prezenta documentele mentionate mai sus precum si acordul sau scrisoarea preliminara de asociereIn cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta); Procese verbale relevante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 328.000 lei pt. Lotul 1 si 251.400 leipt. Lotul 2 .In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)? Formularul 5.Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.ANUL CURS B.N.R.2010 4, 2099 lei2011 4, 2379 lei2012 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, sau beneficiaza de sustinere, fiecare asociat/ tert sustinator va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formularul 7 din Sectiunea III), datata, semnata si parafata.Declaratia va fi insotita de maxim 3 documente pentru fiecare lot pentru care participa cu oferta, contracte/ recomandari/ procese-verbale de receptie, care sa confirme ca au fost livrate produse consumabile de birotica si papetarie in valoare de cel putin 164.000 lei, fara TVA si respectiv produse consumabile specifice IT in valoare de cel putin 125.700 lei, fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE.Documentele doveditoare trebuie sa fie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art.191 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer