Achizitie publica - Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
Detaliu pentru invitatia numarul 352030
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352030/05.08.2013
Denumire contract: Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 3199759/2491/2344, Fax: +40 3199862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul MFP din str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, parter 2 (mezanin), camera 214 (Secretariatul Directiei Generale Economice), telefon: +40 212261112, fax: +40 213199792, persoana de contact: Virginia Bacneanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MFP din str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, parter 2 (mezanin), camera 215A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale consumabile de birotica, papetarie si IT
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 884.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Pt. Lotul 1= 3.200 Ron ; Pt. Lotul 2= 2.500 RonModul de constituire a garantiei de participare: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, de ex: scrisoare de garantie bancara sau ORDIN DE PLATA vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia de participare se va constitui in favoarea MFP. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anteriora datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 328.000 lei pt. Lotul 1 si 251.400 leipt. Lotul 2 .In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)? Formularul 5.Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.ANUL CURS B.N.R.2010 4, 2099 lei2011 4, 2379 lei2012 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, sau beneficiaza de sustinere, fiecare asociat/ tert sustinator va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 09:26