Achizitie publica - materiale curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 329147
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329147/11.06.2012
Denumire contract: materiale curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"Cod fiscal: 9524980, Adresa: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212010980-3080, Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021105, telefon: +40 212010980-3080, fax: +40 213186095/+40 212010980-3980, persoana de contact: Victor-Cristian Vladoianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul INBIMB, str. Dr. Grozovici nr.1, sector 3, Bucuresti, Administratie, cam. 106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: materiale curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Nr. Lot D.C.I. U.M.Cantitatemin max1 Bete pt mop buc 250 2.5002 Bureti vase buc 340 3.4003 Detergent vase lichid litri 900 9.0004 faras plastic buc 5 505 manusi menaj pereche 20 2006 maturi paie buc 50 5007 Mopuri 200 gr buc 560 5.6008 Perii WC buc 40 4009 saci mari galbeni 600x800 kg 820 8.20010 Saci mari negri 600x800 kg 1.500 15.00011 saci 35 litri rola 4.000 40.00012 Saci mari tomberon kg 300 3.00013 Solutie spalat geam flacon 60 60014 Sapun de toaleta buc 1.200 12.00015 Pronto mobila flacon 8 8016 Crema de curatat flacon 200 2.00017 Hartie igienica rola 7.000 70.00018 Servetele pachet 100 1.00019 Bureti inoxidabili buc 100 1.00020 Galeata cu storcator buc 20 20021 Cos de gunoi cu pedala buc 10 500
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 449, 655 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare pentru fiecare lot in parte, conform Art. 43ยน*)-(2)din OuG nr. 34/2006: nr. lot cunatum (lei)1 112, 502 20, 403 225, 004 3, 755 7, 006 24, 507 168, 008 20, 009 451, 0010 825, 0011 1.400, 0012 225, 0013 39, 0014 180, 0015 10, 4016 150, 0017 490, 0018 17, 0019 8, 0020 25, 0021 95, 00valabilitatea garantiei de participare 60 zilede la data limita de depunere a ofertelor;Modalitati de constituire: a) ordin de plata in contul RO35TREZ7025005XXX000186, deschis la Trezoreria Sector 2, cod fiscal 9524980 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante .b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractanted) instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original, in cuantumul si avand perioada de valabilitate mentionata in prezenta documentatie de atribuire) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si cu respectarea prevederilor art. 90 din HG925/2006 si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art art 69?1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB: Prof. Dr. Adrian Streinu-Cercel, manager; ec. Daniela Dumitrascu, Director Financiar- Contabil; - ec. Badica Andrei? BirouAchizitii Publice;
- ec. Valentin Alexandru, Birou Achizitii Publice;
- Costinescu Camelia- sef birou Administrativ;
- ec. Badica Gabriela Stefania ? Serv. Contabilitate;
- ec. Bulai Daniela- BirouAchizitii Publice; persoana care aproba bugetul aferant autoritatii contractante: Vasile Cepoi, Ministrul Sanatatii.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: pentru fiecare lot cate o mostra ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 11:39