Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE DE CONSTRUCTII, CIMENT, CARAMIDA


Detaliu pentru invitatia numarul 323145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 323145/02.04.2012
Denumire contract: MATERIALE DE CONSTRUCTII, CIMENT, CARAMIDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BAZA DE APROVIZIONARE STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0758250660, fax: +40 0253371122, persoana de contact: ELISABETA HUICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BAZA DE APROVIZIONARE ? SALA DE LICITATII, STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, ROVINARI,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE DE CONSTRUCTII, CIMENT, CARAMIDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE MATERIALE DE CONSTRUCTII, CIMENT, CARAMIDA
II.1.6) CPV: 44111000-1 - Materiale pentru lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 586.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE PARTICIPARE TOTALA 3560 LEI, (LOT 1=85 LEI, LOT 2=5 LEI, LOT 3=160 LEI, LOT 4=395 LEI, LOT 5=50 LEI, LOT 6=35 LEI, LOT 7=25 LEI, LOT 8=140 LEI, LOT 9=90 LEI, LOT 10=5 LEI, LOT 11=5 LEI, LOT 12=1055, LOT 13=1510 LEI)SAU CONFORM ANEXA B LOTURI; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original, conform formularului nr.11; b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO 24 RZBR 0000 0600 1276 2639 RAIFFEISEN Rovinari); c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta; d) depuneri la casieria autoritatii contractante. e) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art. 2781 din OUG 34/2006, se va retine 1% din valoarea estimata doar pentru loturile a caror valoare este mai mare de 63000 lei.
Garantie de buna executie
GARANTIE BUNA EXECUTIE - 10%, (5% pt. IMM-uri) din valoarea contractului, fara tva. Garantia de buna executie se va constitui prin urmatoarele forme : -scrisoare de garantie bancara prezentata in original (constituie anexa la contract); -prin depunere la casierie ; -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 691 din OUG 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Ec. Daniel Dobreanu; Director Adjunct - Dr.Ing.Ec. Marius Eremia Vlaicu Popa; Contabil Sef - Ec. Mihai Raicu; Sef Departament Achizitii Publice - Ing. Lidia Bicoi; Sef Birou Contabilitate ? Ec. Gheorghe Cruceru), CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatatorin original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE - Se va completa formularul IG din documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR PRODUSE livrate in ultimii 3 ani, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA, CERTIFICARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ? ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer