Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale de constructii si articole conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 334967
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA
Numar invitatie: 334967/05.09.2012
Denumire contract: Materiale de constructii si articole conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEACod fiscal: 2540589, Adresa: RM VALCEA, JUD. VALCEA, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250748921, Fax: 0250748921
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mun.Rm. Valcea Str. Calea lui Traian nr.201 - Jud. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240277, telefon: +40 25074001/318, fax: +40 250746989, persoana de contact: Birou Achizitii Publice-oprea angela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgente Valceastr.Calea lui Traian nr.201 Jud. Valcea Et.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de constructii si articole conexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale de constructii. Val.min. =(val. estimata a prezentei proceduri-314.740, 00 ron ce reprezinta val.contr.pana la 31.12.2012)
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 911 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei., respectiv 90zile.-Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, ordin de plata incontul: RO21TREZ6715006XXX006481, deschisla TrezoreriaMun.Rm.Valcea. cod fiscal 2540589, plata cu chitanta prin casieriaautoritatiicontractante, sau orice forma de plata agreata de ofertant.? Formular 12 ...Lipsa garantiei de participare, la data si ora limita pentru deschiderea ofertelorva conduce la eliminarea ofertantului. Documentul ce constituie dovada achitarii garantiei de participare se va anexa la vedere la oferta depusalasediul autoritatii contractante din Str. Calea lui T raian nr.201, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este detaliat in anexa B .-Cuantumul garantiei de participare este detaliat in anexa B . I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50% din cuantumul de garantie de participare cu conditia demonstararii ca se incadreaza, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de -formular nr.13
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea contractuluifara tva.si se constituie conform art.90 alin (1), (2), (3) din HG 925/2006 prin; scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, OP in contul spitalului RO21TREZ6715006XXX006481TrezoreriaMun.Rm.Valcea , chitanta de depunere numerar la casieria spitalului, sau prin orice alte forme de plata, in favoarea Autoritatii contractante. DOVADA constituirii garantiei de buna executie se va prezenta la sediul autoritatii contractante , la data si ora precizate, de aceasta in adresa de comunicare la rezultatul procedurii. formular nr.14-I.M.M.-urile beneficiaza de reducere 50% din cuantumul de garantie de participare cu conditia demonstararii ca se incadreaza, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de participare la licitatie, cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu re datorii scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele /candidaturile.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1(Persoanece detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv)1. Manager- Ec.Saliste Georgeta2.Director Financiar Contabil- Cretulescu Mihaita3.Director Medical ? Dr. Badea Letitia.4.Sef Birou Achizitii Publice-Ec.Voicu Dan5.Sef Serv Aprovizionare ?Ec.Strigoiu Nicolae6.Consilier Juridic ?Jr.Vladescu Florin7. Consilier Juridic ?Jr.Deaconu Daniel Certificat constatatoremis de ONRCCertificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de 31.12.2011sau extrase de bilan?, in cazul in care publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in care este stabilit ofertantul/candidatul: bilan? contabil/extras de bilan?/raport de audit/raport al cenzorilor etc.Cerinta nr. 2Fisa de informatii generaleInformatii privind ofertantul , din care sa reiasa cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani precum si media anuala. Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va fi completata conf. formularului nr. 7. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse.2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului .Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii3.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si daca este cazul, la resursele de studiu si de cercetare4.Operatorul ec va prezenta 1 mostra pentru fiecare produs, , pentru fiecare lot ofertat., Toate documnetele de calificare, inclusiv mostrele se vor prezenta/ depune pana la data pana stabilita ca limita pentru depunerea ofertelor, 5.Declaratie de conformitateatestarea conformitatii produselor ofertate prin referiri la specificatii sau sau standarde nationale si europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Conform- Fisa date-sectiune, ,General" SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer