Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE DE CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 332203
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
Numar invitatie: 332203/24.07.2012
Denumire contract: MATERIALE DE CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Tehnica de Constructii BucurestiCod fiscal: 4266570, Adresa: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 0212421201, Fax: 0212421201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421208, fax: +40 212420104, persoana de contact: Mihalascu Raduca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica de Constructii BucurestiB-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE DE CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea cantitatii minime de Materiale de curatenie, cu posibilitatea achizitionarii de produse din cantitatea maxima in functie posibilitatile financiare ale achizitorului
II.1.6) CPV: 39830000-9 - Produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP): 2338 LEI.Valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabiliate a ofertei: 90 zile incepand de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: a) prin virament bancar in contul UTCB. trezorerie RO57TREZ7025005XXX000178deschis la Trezoreria sectorului 2, cod fiscal RO 4266570 (prezentat in original sau copie conf.cu originalul). b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; c) prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei, in exteriorul coletului. In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM-urilor, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezii constituirii garantiei de participare, la depunerea ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie si CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2337, 70 lei. In conditiile admiterii plangerii formulate impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei suma retinuta va fi restituita operatorului economic in cel mult 5 zile lucratoare de la luarea la cunostinta cu privire la decizia instantei de judecata.Gar.de partic. se elibereaza in max.14 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie(GBE): 2, 5% din valoareacontractului subsecvent fara TVA .Constituire GBE in conformit.cu art.90din HG925/2006 si HG1045/2011, conform formularului anexat (prezentarea in original). Pentru constituirea prin virament bancar GBE se constit.in contul UTCB.RO57TREZ7025005XXX000178 deschis la Trezor.sect.2, cod fiscal RO 4266570.GBE se constituie in cel mult 5 zile de la data semnarii acordului cadru de catre ambele parti (prezentarea in original sau copie conf.cu originalul). Eliberarea/restituirea GBE se realizeaza in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract- daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei) in conditiile art.9si92 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conform Legii346/2004, art.16, alin.(2), IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din valoare, pentru criteriile legate de cifra de afaceri, GP si GBE, cu conditia prezentarii actelor doveditoare in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 4.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie: - fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus;
- se va prezenta si Acordul de asociere semnat de asociati ;
- in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la semnarea contractului se va prezenta acordul de asociere legalizat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 5.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, tertul sustinator va prezenta Declaratia mai sus mentionata.In situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si tertului sustinator.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in termen de valabilitate) eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, -Certificatele de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (in termen de valabilitate)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiiunea ?conform cu originalul?.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 7.Documente privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 se solicita si tertului sustinator.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing Iohan Neuner - Rector, Ec. Paula Iliescu - Director Economic, Jurist Ghiaus Georgeta, subing. Ion Nicolae-sef birou achizitii, ref.Mihalascu Raduca.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificatul constator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor va fi prezentat in original/copie legalizata/"copie confor m cu originalul".In situatia in care ofertantului clasat pe peimul loc a prezentat, initial, copie conforma dupa certificatul ONRC, inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atruibuire, va prezenta o copia legalizata a acestuia.Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat la organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina). Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 30.06.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz. Pentru operatorii economici care nu au obligatia depunerii bilantului contabil la 30.06.2011, se accepta bilantul contabil la 30.12.2010, sau alte documente contabile valabile in sustinerea cifrei de afaceri., 2.Fisa de informatii generale care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) in domeniul aferent obiectului contractului, completata in conformitate cu formularul 9. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. La conversia altor monede decat Euro se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.eu).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. - Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme experienta similara si anume livrarea produselor care fac obiectul contractului, 2. Certificate de conformitate a produselor cu specificatiile tehnice solicitate, standarde nationale, omologare tehnica europeana, standard international, alte reglementari tehnice elaborate de organisme de standardizare europene, dosarul tehnic al producatorului sau un raport de incercare/testare emis de un organism recunoscut. Certificat ISO 9001- sistem de management al calitatii (sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 07:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer