Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale de curatenie: saci din polietilena negri mari si mici


Detaliu pentru invitatia numarul 345393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 345393/17.04.2013
Denumire contract: Materiale de curatenie: saci din polietilenanegri mari si mici
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de curatenie: saci din polietilenanegri mari si mici
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de materiale de curatenie: saci din polietilena negri mici si mariValoarea minima a intervalului de 118000.00 ron reprezinta valoarea estimata fara TVA a prezentei proceduri functie de care se vor elabora si evalua ofertele pana la 31.12.2013 si fac obiectul contractului de furnizare, respectiv reprezinta cantitatea care se va licita, iar valoarea maxima a intervalului fara TVA de 177000.00 ron reprezinta valoarea totala estimata pentru 8+4 luni, respectiv in cazul prelungirii prin act aditional pe o perioada ce nu poate depasi patru luni.Optiuni: Se vor aplica prevederile art. 6 din H.G. nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 000 - 177, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de partic.in val tot. = 2360.00 ron din care lot1=1520.00 ron, lot2= 840.00 ronData de ref. curs valutar la data de 29.03.2013, 1 EURO = 4.4154 RON, mentionata pt op.ec. care doresc sa faca echiv.gar. de part.in euro. Modul de constituire a gar. de partic.: Gar. de partic. se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul aut.contract. nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trez. Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care gar. de partic. se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8. Op. Ec. vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 %pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat gar. de partic. se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006. Prevederile art.278^1 alin.(1) se aplica si in cazul in care renunta la contestatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare? Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Se solicita depunerea in SEAP a urmatoarelor: Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare? Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, 2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul . Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul . Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita depunerea in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare?. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Ingrijiri Medicale As. Fercala Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Dr.Godri Dora Ana, As. Lungu Ionel, Ec.Feresuaru Cristina, Dragoi Giorgeta, Suciu Daniela, Dorofte Ileana, Chelaru Bianca Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Documentele vor fi semnat cu semnatura electronica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu art.19 alin (3)din HG.1660/2006 se solicita prezentareade mostre din fiecare produs ce vor fi prezentate la sediul autoritatii, respectiv secretariatul S.C.J.U. Brasov pana la data si ora limita dedepunere a ofertelor din invitatia de participare. Mostrele se ambaleazaindividual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, denumirea produsului si ? mostre de saci negri din polietilena mari si mici", pentruCERERE DE OFERTE (data si ora conform invitatiei de participare). Nu se accepta completarea ulterioara a mostrelor. Neprezentarea acestora vaduce la descalificarea ofertantului. Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor deasigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer