Achizitie publica - Materiale de curatenie si igienizare
Detaliu pentru invitatia numarul 325682
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325682/07.05.2012
Denumire contract: Materiale de curatenie si igienizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269214294, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Aprovizionare din cadrul Directiei General Administrative, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de curatenie si igienizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - furnizarea de materiale de curatenie si igienizare pentru spatiile de invatamant ale ULB, conform cantitatilor specificate in caietul de sarcini- livrarea se va face la sediul Magaziei centrale ale ULB, in Sibiu, str. B-dul Victoriei nr. 10, zilnic intre orele 8-15 pe baza comenzilor scrise de catre achizitor- Cantitatile se vor livra in cel mult 24 de ore de la data emiterii comenzii ferme- Nu se accepta livrarea produselor prin curieri- Se accepta numai ofertele depuse pentru toate produsele ce formeaza pachetul (Pachet de produse = toate produsele cuprinse in tabelul anexa)- La livrare, produsele vor fi insotite de declaratie de conformitate- Cerintele minine solicitate (specificatiile tehnice) pentru produsele ce urmeaza a fi achizitionate se gasesc in caietul de sarcini, caiet ce face parte din prezenta documentatie de atribuire
II.1.6) CPV: 39800000-0 - Produse de curatat si de lustruit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 740.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.807 RON, respectiv 1.403, 50 RON pentru IMMPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din H.G 925/2006. Se permite si modalitatea de depunere la casieria centrala a sumei de bani ce constituie garantia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.In conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din H.G 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederileart.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 2.807, 40 RON.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.
Garantie de buna executie
2% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 1% in cazul IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formularul A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 - formularul B, Declaratie privind participarea cu oferta independenta - formularul C, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul D, Declaratie privind inexistenta conflictului de interese - formularul E (persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director general -ec. Vasile Motoc, responsabil financiar - ec. Popa Liliana, presedinte comisie evaluare - ing. Tarcea Virgil), Fisa de informatii generale - formularul F. Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 691 din OUG 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. Documentele solicitate pentru neicadrarea in prevederile art 180 si art 181 din OUG 34/2006 se vor solicita si terutului sustinator daca este cazul.Certificatde plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat -eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - Copie certificata ?conform cu originalul? din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificatde plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local -eliberat de Directia Fiscala Locala - Copie certificata ?conform cu originalul?Din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Copie certificata ?conform cu originalul?, Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere certificata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara, Certificatul de conformitate/ declaratie de conformitate (dupa caz), Subcontractanti, Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisierelor atasate, sau, daca acest lucru nu este posibil, direct de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 15:24