Achizitie publica - materiale de iluminat
Detaliu pentru invitatia numarul 353868
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353868/17.09.2013
Denumire contract: materiale de iluminat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: RO10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250567, fax: +40 252/323685, persoana de contact: ADINA CIOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN - str. N.Iorga nr.1, loc. Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: materiale de iluminat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: materiale de iluminat
II.1.6) CPV: 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 882 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1268 LEI pentru lotul 1 si 549 LEI pentru lotul 2Garantia de participare se constituie prin: 1.instrument de garantare Formular 18 - emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- garantia trebuie sa fie irevocabila.2. virament bancar, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul cod IBAN RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Pentru garantia de participare echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 27.09.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de furnizarese constituie, prin : ? instrument de garantare ( conform formular 14 ) in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului cu valabilitatea egala cu durata contractului.- daca partile convin ? retineri succesive din facturile partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului(conf.art.90, alin.3 din HG 925/2006 actualizata.- depunerea la casierie a unor sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat.Se va prezenta Formularul 3Cerinta nr. 4Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu funtie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut ANDRUSCA ? director generalFlorin ? Gabriel STEFANA ? director productie reparatii-furnizareAurora ISTRATESCU - director economicMarius ?Cristian PREDA ? director Sucursala Romag ProdPaul IVASCU ? director Sucursala Romag TermoCristina PANDURU ? contabil sef Sucursala Romag ProdGeorgeta ? Nicoleta CIOVICA?sef serviciu contencios juridicAngelica POPESCU?sef serviciu achizitii publice aprovizionareAdina Andreea CIOICA?membru comisie de evaluare oferteEmi MITROFAN ? CFPPetre LUCA ?membru comisie de evaluare oferteSimona Irina POPESCU ?membru comisie de evaluare oferteAlexandru PREDA ?membru comisie de evaluare oferteEmilia CLAIN?CFPDoru IOSU ?membru comisie de evaluare oferteRio SVOBODA ?membru comisie de evaluare oferteStelu MANOLESCU?membru comisie de evaluare oferteIoana NAVLIGU?membru comisie de evaluare oferteAmalia MIHART ?membru comisie de evaluare oferteAnca Doinita POPESCU ?membru comisie de evaluare oferteLucian RAVEANU ?membru comisie de evaluare oferteCodruta NARAMZOIU?membru comisie de evaluare oferteDorina ? Mihaela MINZALA?membru comisie de evaluare oferteCristinel CIRNEANU ? elaborare caiet de sarciniIoan Dorin FUSU? elaborare caiet de sarciniSe va prezenta Formularul 4. Nu va fi exclus din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.c din OUG 34/2006 actualizata. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta certificatul constatator.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Se va prezenta declaratia.Persoane fizice/juridice straineCerinta nr. 3Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Se vor prezenta documentele edificatoare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1, Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati pentru cele mai importante livrari.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar pentru fiecare lot in parte. Cerinta nr. 1Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 15:17