Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale de osteosinteza - Brose, tije, placi, sarma, scoabe, suruburi, saibe


Detaliu pentru invitatia numarul 352911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 352911/22.08.2013
Denumire contract: Materiale de osteosinteza - Brose, tije, placi, sarma, scoabe, suruburi, saibe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de osteosinteza - Brose, tije, placi, sarma, scoabe, suruburi, saibe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale de osteosinteza - Brose, tije, placi, sarma, scoabe, suruburi, saibeValoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru
II.1.6) CPV: 33141770-8 - Proteze pentru fracturi, stifturi si placi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 924.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2100 ron Cursul de ref pt echiv gar de particip depusa in eurova fi cel stabilit de BNR la data publicarii invit de participare mentionata pentru op. ec care doresc sa faca echivalentul gar de particip in euro.Gar de particip se constit prin virament bancar (cu O.P. in contul aut contract nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trez Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care gar de particip se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 17.Op ec vor depune dovada constit gar de particip pana la data limita a depunerii ofertelor in original la sediul aut contr, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valab a gar de particip: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Neconstit gar de particip informa si perioada de valab solicit in doc de atrib reprez motiv de respingere a ofertei.In conf cu legea 346/2004, intrepr mici si mijlocii benef de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de gar pt particip si de gar de buna exec, cerute in achiz publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a benef de aceasta facilit, anexat gar de particip se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intrepr in categoria IMM.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1OUG nr.34/2006. Preved art. 278^1 alin(1)se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a contractului subsecvent este mai mare decat 30000.00 ron. Val.gar.de buna executie este de 5% din val fara T.V.A. a contr subs. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularul nr. 1 din fisierul ?Formulare? pentru fiecare lot ofertat?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Cerinta nr. 2Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronica a urmatoarelor: Formularul nr. 2 din fisierul ?Formulare?.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Cerinta nr.3Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica aFormularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a Formularul nr. 4 din fisierul ?Formulare? .? Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr. Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Bobescu Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef birou achizitii publice Ec. Feresuaru Cristina, Sef sectie ortopedie -Medic primar ortopedie -traumatologie Dr.Necula Radu, Referent Dragoi Giorgeta, Ec. Dorofte Ileana, Medic primar ortopedie -traumatologie Dr.Taus Laurian Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul Documentul va fi semnat cu semnatura electronica.Informatiile si datele din certificatul constatator vor fi reale si actituale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se solicita depunerea in SEAP semnat cu semnatura electronica a documentului: Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 semnat si stampilat cu mentiunea ?conform cu originalul ?in terme de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Declaratie de conformitate conform marcajului CE(declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducereautorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? Documentul va fi semnat cu semnatura electronica., In conformitate cu art. 19 alin (3) din Hotararea nr 1660 din 22 noiembrie 2006Se solicita prezentarea pana la data limita de depunere a ofertelor a cate unei mostre la una din dimensiunile solicitate. Ex. o mostra brosa la una din dimensiunile solicitate, o tija elastica humerus la una din dimensiunile solicitate, o tija elastica Ender la una din dimensiunile solicitate, o tija Kuntscher, la una din dimensiunile solicitate, etc. Mostrele vor fi etichetate cu denumirea si indicareapozitiei (numarului curent) din caietul de sarcini.In vederea evitarii neconcordantelorprivind mostrele depuse, acestea vor fi insotite de o lista cu denumirea mostrelor prezentate. Mostrele vor fi ambalate corespunzator in vederea evitarii deteriorarii acestora. Pe ambalaj se va specifica ?MOSTRE pentru procedura cerere de oferte materiale de osteosinteza -Brose, tije, placi, sarma, scoabe, suruburi, saibe?Mostrele se vor trimite si inregistrala secretariatulautoritatii contractante, Brasov, str. Calea Bucuresti, nr. 25-27. Prezentarea mostreloreste obligatorie, neprezentarea mostrelor atrage descalificarea ofertantului.Mostrele solicitate vor ramane la comisia de evaluare pana la adjudecarea licitatiei. Dupa adjudecare, mostrele vor fi ridicate de la autoritatea contractanta de catre reprezentantul operatorului economic. Se solicita prezentarea dedocumente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, in limba romana in copie lizibila cu mentiunea ? conform cuoriginalul? .Documentele vor fi semnate cu semnatura electronica .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.Documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer