Achizitie publica - Materiale de osteosinteza
Detaliu pentru invitatia numarul 339677
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339677/19.11.2012
Denumire contract: Materiale de osteosinteza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de osteosinteza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Placisemitubulare- cantitate 90 bucPlaci osteosinteza cu gheare- cantitate 30 bucSistem D.C.S. clasic- cantitate 60 bucSistem D.H.S. cu sistem de blocaj al surubului de tractiune- cantitate 30 bucSistem D.H.S. cu surub antirotatie suplimentar- cantitate 20 bucSistem D.C.S - cantitate 15 bucTija centromedulara de tibie, blocata- cantitate 50 bucTija blocata de femur- cantitate 18 bucTija blocata de humerus- cantitate 10 bucSistem gama scurt - cantitate 10 bucSistem gama lung- cantitate 10 bucPlaci in??L?? tibiale cu suruburile incluse- cantitate 10 bucPlaci in??T?? tibiale cu suruburi de diferite lungimi incluse - cantitate 10 bucSuruburi canulate col femoral diferite lungimi- cantitate 100 bucPlaci de reconstructie paleta humerala si calcaneu - cantitate 10 bucPlaci epifiza distala de radius- cantitate 10 bucSistem LISStibie - cantitate 5 bucSistem LISSfemur- cantitate 5 bucPlaci osteosinteza oase mici- cantitate 15 bucPlaci osteosinteza tibie, femur, humerus- cantitate 25 bucBrose simple diferite diametre - cantitate 100 bucBrosefiletate diferite diametre filetate- cantitate 50 bucCui Steimann diferite diametre- cantitate 25 bucSuruburi 3, 5mm, diferite lungimi- cantitate 200 bucSuruburi 4, 5mm, diferite lungimi- cantitate 300 buc
II.1.6) CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Placisemitubulare- 201, 60 leiPlaci osteosinteza cu gheare- 312, 00 leiSistem D.C.S. clasic- 576, 00 leiSistem D.H.S. cu sistem de blocaj al surubului de tractiune- 288, 00leiSistem D.H.S. cu surub antirotatie suplimentar- 192, 00leiSistem D.C.S ? 144, 00 leiTija centromedulara de tibie, blocata- 1400, 00 leiTija blocata de femur- 396, 00leiTija blocata de humerus- 220, 00 leiSistem gama scurt ? 330, 00 leiSistem gama lung- 300, 00 leiPlaci in??L?? tibiale cu suruburile incluse- 60, 00leiPlaci in??T?? tibiale cu suruburi de diferite lungimi incluse ? 60, 00leiSuruburi canulate col femoral diferite lungimi- 284, 00leiPlaci de reconstructie paleta humerala si calcaneu ? 84, 00leiPlaci epifiza distala de radius- 64, 00leiSistem LISStibie ? 385, 00leiSistem LISSfemur- 385, 00leiPlaci osteosinteza oase mici- 39, 00leiPlaci osteosinteza tibie, femur, humerus- 65, 00leiBrose simple diferite diametre ? 50, 00leiBrosefiletate diferite diametre filetate- 25, 00leiCui Steimann diferite diametre- 12, 50 leiSuruburi 3, 5mm, diferite lungimi- 38, 00leiSuruburi 4, 5mm, diferite lungimi- 57, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecventese constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.- FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG 34/2006- FORMULAR 3? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-dr. Neaga Florian- sef sectie ortopedie-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.- FORMULAR 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- FORMULAR 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in lunianterioara celei in care se depun ofertele . Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Valoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie egala cu valoarea maxima estimata a lotului pentru care se depune oferta .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Cerinta nr.2Mostre :1 bucata din fiecare produs ofertatSe transmit impreuna cu documentele prin posta.Lipsa mostrelor la deschiderea ofertelordispune respingerea ofertantului.Cerinta nr.1 Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CEVor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE. Cerinta nr.1Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2012 11:06