Achizitie publica - MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
Detaliu pentru invitatia numarul 356925
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356925/15.01.2014
Denumire contract: MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, -SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE DE OSTEOSINTEZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Placi semitubulare- cantitate minima 20 buc- cantitate maxima 90 bucPlaci osteosinteza cu gheare- cantitate minima 5 buc- cantitate maxima 30 bucSistem D.C.S. clasic- cantitate minima 10 buc- cantitate maxima 95 bucSistem D.H.S. cu sistem de blocaj al surubului de tractiune- cant. minima 5 buc- cant. maxima 20 bucSistem D.H.S. cu surub antirotatie suplimentar- cantitate minima 5 buc- cantitate maxima 20 bucSistem D.C.S - cant. minima 1 buc- cant. maxima 5 bucTija centromedulara de tibie, blocata- cantitate minima 10 buc- cantitate maxima 50 bucTija blocata de femur- cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 18 bucTija blocata de humerus- cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 10 bucSistem gama scurt - cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 10 bucSistem gama lung- cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 10 bucPlaci in??L?? tibiale cu suruburile incluse- cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 10 bucPlaci in??T?? tibiale cu suruburi de diferite lungimi incluse - cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 10 bucSuruburi canulate col femoral diferite lungimi- cantitate minima 20 buc- cantitate maxima 100 bucPlaci de reconstructie paleta humerala si calcaneu - cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 10 bucPlaci epifiza distala de radius- cantitate minima 2 buc- cantitate maxima 35 bucSistem LISS tibie - cantitate minima 1 buc- cantitate maxima 5 bucSistem LISS femur- cantitate minima 1 buc- cantitate maxima 5 bucPlaci osteosinteza oase mici- cantitate minima 5 buc- cantitate maxima 15 bucPlaci osteosinteza tibie, femur, humerus- cantitate minima 5 buc- cantitate maxima 25 bucBrose simple diferite diametre - cantitate minima 50 buc- cantitate maxima 130 bucBrose filetate diferite diametre filetate- cantitate minima 10 buc- cantitate maxima 20 bucCui Steimann diferite diametre- cantitate minima 5 buc- cantitate maxima 25 bucSuruburi 3, 5mm, diferite lungimi- cantitate minima 50 buc- cantitate maxima 200 bucSuruburi 4, 5mm, diferite lungimi- cantitate minima 80 buc- cantitate maxima 300 buc
II.1.6) CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 625 - 396, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 -201, 60lei ; lot 2 -312, 00lei; lot 3- 912, 00lei; lot 4 -720, 00lei; lot 5- 720, 00lei; lot 6- 180, 00lei; lot 7- 1700, 00lei; lot 8- 648, 00lei; lot 9- 360, 00lei; lot 10- 350, 00lei; lot 11- 400, 00lei; lot 12- 50, 00lei; lot13- 50, 00lei; lot 14- 190, 00lei; lot15- 36, 00lei; lot 16- 87, 50lei; lot 17- 385, 00lei; lot 18- 385, 00lei; lot 19- 39, 00lei; lot 20- 65, 00lei; lot 21- 24, 70lei; lot 22- 5, 60lei; lot 23- 12, 50lei; lot 24- 38, 00lei; lot 25- 66, 50lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria autoritatii contractante-prin virament bancar- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, suma in conf.cu prevederile art.278 indice 1/OUG 34/2006.(dupa caz)Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea. FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG nr. 34/2006.FORMULAR 3Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG 34/2006- FORMULAR 4Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-dr.Majdik Vasile? Director Medical-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-dr. Neaga Florian- sef sectie ortopedie-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- FORMULAR 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetulconsolodat general .Certificat de taxe si impozite localeAceste certificate vor atesta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG nr.925/2006. Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, valabil la data limita de depunere.Cerinta nr. 2Certificat constator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea comform cu originalul, emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generaleValoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea minima estimate a celui mai mare contract subsecvent al fiecarui lot care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru.Pentru calculul echivalentei lei /valuta se aplica cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Cerinta nr.2 Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CEVor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Mostre :1 bucata din fiecare produs ofertat-mostrele vor fi insotite de trusele de implantare pentru fiecare tip de implant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 11:38