Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE DE SEMNALIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 346514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar invitatie: 346514/10.05.2013
Denumire contract: MATERIALE DE SEMNALIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: +40 0213347387, Fax: +40 0213347387
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 0213347387, fax: +40 0213347387, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE DE SEMNALIZARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIALE DE SEMNALIZARE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) CPV: 34928471-0 - Materiale de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 933.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 1% din valoareaestimata 3499, 34 LEIGarantia de participare se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie safie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile incepand cu data de limita de depunere a ofertelor. ? Formularul nr. 6In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma conform Art sus amintit.Data la care se va face echivalentaleu/euro pentru garantia de participare este data de 22.04.2013, 1 EURO = 4, 3552 lei avand in vedere cursul euro B.N.R.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realiza :1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul 62. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.2;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.3;3.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare ? Formular nr. 3 bis;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010? Formular nr.4;5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri alebugetului local - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul;6.Certificat constatator privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat - se va prezenta inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se solicita ca ofertantul sa nu detina datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Persoane cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: DR.BULIMAN ANCA- MANAGERPROF.DR.MIRCEA GORGAN- DIRECTOR MEDICALEC.MARIAN ROSOI-DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATEAS. PR. LAURENTU HABUC-DIRECTOR INGRIJIRIING.NICOLESCU ROXANA -SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICERADU MARIA-REF SERV ACHIZITIILIFTICARIU FLORIN-MERCEOLOG BIROU APROVIZIONAREMIHALACHE SIMION-ING. SPEC. I A SERV. TEHNICING PANAIT LAURENTIU CONSTANTIN- SEF SERVICIU ADMINISTRATIV 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, informatiile cuprinse in certificatulconstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, documentul in original sau copie legalizata daca acesta nu a fost depus la documentatie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Mostre de produs pentru pozitiile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, cu titlu gratuit(pentru una dintre pozitii o bucata), 1.Certificat de sIstem de management de calitate ISO 9001:2008pentru executie lucrari de amenajari sau echivalentcopie stampilata conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer