Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE DE SEMNALIZARE SI AVERTIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 344617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 344617/01.04.2013
Denumire contract: MATERIALE DE SEMNALIZARE SI AVERTIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE DE SEMNALIZARE SI AVERTIZARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIALE DE SEMNALIZARE SI AVERTIZARE in valoare estimata de 100.000 lei din care lot1 : Grupa A in valoare de 85.000 lei; lot 2 : Grupa B in valoare de 15.000 lei; Gp lot 1 = 1700 lei; Gp lot 2 = 300 lei.
II.1.6) CPV: 35111200-7 - Materiale de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantum: 2.000 lei (daca se oferteaza ambele grupe, pentru oferta pe loturi valoarea garantiei este prezentata la anexa B) - Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; -Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
cunatum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante -
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Pers cu functie de decizie sunt: 1. Ioan Rusu Director General;2. Ilie Lata Director General Adjunct;3. Mares Gabriela Elena Sef Serviciu4. Ioan Stefanescu Director Economic;5. Idu Olga Directia Juridica;6. Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, 7. Tudor Bouariu Directia Achizitii Publice si Contractari, 8. Bucur Adrian Director D.C.- M.P.P., 9. Petrariu Ioan- Sef Serviciu12. Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic13. Goage Mihai Consilier Juridic14. Suciu Nicolae Consilier Juridic15. Filipas Laura Sef Biroul Ofertare16. Hentea Mihaela Biroul Ofertare17. Pop Mircea Sef ServiciuPrezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)- Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata sau conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept. Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3- valorile minime impuse pt C.A.= 200000lei (Grupa A -C.A.=170000, 00 lei; Grupa B-C.A.=30000, 00 lei).Pentru echivalenta se va tine de cursul mediu anual comunicat de BNR;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va prezenta lista de livrariefectuate de produse similare cu obiectul achizitieiin ultimii trei ani a caror valoare sa fie de Grupa A = 85.000, 00 lei iar Grupa B = 15.000, 00 lei, se solicita pentru a se avea o intelegere asupra unor livrari efectuate de produse similar egala cu valoarea achizitiei.2.Se vor prezenta : Certificate sau alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile sau standard relevanteFormular V.4.b.10. Se vor prezenta monstre din fiecare produs care vor ramane la dispozitia autoritatii contractante pana la finalizarea procedurii de atribuire. -documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei. Conditii de mediu impuse de Legea 319/2006.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea semnarii unei conventii de securitate si sanatate in munca impusa de Legea 319/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 07:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer