Achizitie publica - Materiale de sudura
Detaliu pentru invitatia numarul 330176
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330176/22.06.2012
Denumire contract: Materiale de sudura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Tg. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 0265402176, fax: +40 0265306340, persoana de contact: Simona Catana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg. Mures, Tg. MuresStr. Salcamilor nr. 23, Serviciul Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de sudura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse Materiale de sudura
II.1.6) CPV: 44315200-3 - Materiale de sudura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 045 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 220 lei, Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: aceasta se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: SGB in favoarea autoritatii contractante (Formular 6), Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. OPvizat de banca in contul autoritatii contractante. OP va fi completat cu denumirea licitatiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania RO 14056826. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere( art. 33, alin.3 din HG 925/2006). Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei .In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare. In raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, - nu este cazul.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la zi
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (Se va completa Formularul nr.1 A ), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Se va completa Formularul nr. 1 B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 (Se va completa Formularul nr. 1 C )(dl. Marcel Budan ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Mures, dl. Victor Banu- presedinte comisie evaluare, dl. Claudiu Ilinca- consilier juridic, d-na Caraivan Viorica ? director economic, dl. Ovidiu Ciurca - membru, dl. Camelia Pop - membrudl. Stelian Suceava - membru, dl. Ladislau Kovacs - membru, dl. Calin Baraian - membru, d-na. Simona Catana - membru), Certificat de articipare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Se va completa Formularul nr.1 D) Persoane fizice /juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constator emis de ORC(copie conform cu originalul)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara . Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006/ proces verbal de receptie/ etc).Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereaunui contract de furnizaredeproduse similare( in copie)cu o valoare egala sau mai mare de5.500 lei.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare la documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 09:16