Achizitie publica - Materiale de sudura
Detaliu pentru invitatia numarul 348365
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348365/12.06.2013
Denumire contract: Materiale de sudura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Tg. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402000, fax: +40 265306340, persoana de contact: Simona Laura Catana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures, Str. Salcamilor nr. 23, Serviciul Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale de sudura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale de sudura
II.1.6) CPV: 44315200-3 - Materiale de sudura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :120lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zilePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 si 6 din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures, RO 14056826. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. In masura in care CNSC respinge o contestatie ca fiind nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L279/2011 ? cuantumul acestei retineri este de: 0 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata, dupa cum urmeaza: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator si alin. (3) din H.G. 925/2006- actualizata, dupa dum urmeaza: daca partile convin , garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (formular nr. 3), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 (Formular nr. 4 Pantelimon Avram ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Targu Mures, Caraivan Viorica- director economic, Mircea Lucian Barsan - Director Departament Tehnic ? Achizitii SNGN Romgaz SA Medias, Claudiu Dan Ilinca ? Sef birou juridic, Victor Sergiu Banu - presedinte comisie evaluare, Ovidiu Ioan Ciurca - membru, Camelia Doina Pop - membru, Stelian Suceava Vladimir ? membru, Fazakas Istvan - membru, Calin Baraian ? membru, Simona Laura Catana- membru), Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular nr. 5).Se va prezenta Fisa de informatii generale (Formular nr. 6) Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani de minim: 12.240 lei. Pentru calculul cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma prestarea a cel putin unui contract de servicii similare cu o valoare de minim 3.060 lei. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari/documente care sa indice valoarea, perioada de prestare, beneficiari si daca au fost duse la bun sfarsit., Se va prezenta o lista cu principalele produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind asocierea(daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 07:37