Achizitie publica - Materiale electrice
Detaliu pentru invitatia numarul 335503
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335503/17.09.2012
Denumire contract: Materiale electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, cu sediul in Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron, nr.67, Imobil T, parter, camera A-02 ? adm.patr. Iulia Lipsa, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232271288, fax: +40 232271288, persoana de contact: Directia Servicii Studentesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale electrice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de diverse materiale electrice pentru inlocuirea si reparatiile curente la instalatiile electrice din caminele studentesti, cantina, atelier si sala de sport din campusul studentesc "Tudor Vladimirescu" din Iasi
II.1.6) CPV: 31532110-8 - Lampi cu tuburi fluorescente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 303.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de buna executie mai poate fi constituita prin depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii Studentesti a Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, str.prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, parter.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii 346/2004(facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE, vor prezenta si terti sustinator, daca este cazul;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;a)* Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care a depus ofertele/candidaturile;b)* Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care a depus ofertele/candidaturile;* Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare;
- ** Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare, daca este cazul vor fi prezentate si de catre ofertantul asociat / subcontractant / tertul sustinator.** Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof. univ. dr. ing. Ion GIURMA, Director gen. ad-tiv. dr. ec. jr. Petru CONDREA, Director Economic Ec. Mariana CRIVOI, Prorector Prof.univ.dr.ing. Stefan GRIGORAS, Director DSS Ing. Sorin Avram IACOBAN, Director Adj.DSS Ing. Bogdan BUDEANU, Sef birou financiar? contabilitate Ec.Petronela COSTACHESCU, Ing. Marius IMBREA, Ing. Laura PLAMADEALA, Anca Ionela GANEA, Ing. Victor PETRANICI.Nota: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila pe fiecare pagina. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentului mentionat va fi in original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila pe fircare pagina;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate impreuna cu o traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra de afaceri globala pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari de produse similare cu cele pentru care este depusa oferta, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un document/ contract/ procesverbal de receptie din lista principalelor livrari sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu suma de 250.206, 5 lei fara TVA., Prezentarea de mostre pentru urmatoarele pozitii din caitul de sarcini: - crt. 7; - crt. 8; - crt. 14; - crt. 19; - crt. 65; - crt. 66; - crt. 67; - crt. 68; - crt. 96; - crt. 104; - crt. 110.Mostrele solicitate se vor depune cu ofertaToate mostrele vor avea o foaie marcata cu adresa autoritatii contractante, adresa si denumirea ofertantului si cu: ACHIZITIE ?MATERIALE ELECTRICE?Mostrele vor indeplini toate cerintele din caietul de sarcini, iar in cazul in care nu corespund, ofertantul va fi descalificat.Dupa analizarea mostrelor de comisia de evaluare, mostrele operatorului economic castigator vor fi pastrate pana la livrarea produselor. Mostrele ofertantilor necastigatori vor fi inapoiate, cheltuielile fiind suportate de acestia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 11:10