Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale igienico sanitare ? sapun ? pentru salariatii statiilor CF, depourilor de locomotive si reviziilor de vagoane de pe raza de activitate a STFC Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 356727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 356727/24.12.2013
Denumire contract: Materiale igienico sanitare ? sapun ?pentru salariatii statiilor CF, depourilor de locomotive si reviziilor de vagoane de pe raza de activitate a STFC Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Piata Garii de Nord, nr. 1-3, cladirea Garii de Nord, etaj 1, camera 18, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010858, telefon: +40 731990201, fax: +40 213114276
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Piata Garii de Nord, nr. 1-3, cladirea Garii de Nord, etaj 1, camera 18, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010858
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale igienico sanitare ? sapun ?pentru salariatii statiilor CF, depourilor de locomotive si reviziilor de vagoane de pe raza de activitate a STFC Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale igienico sanitare ? sapun ?pentru salariatii statiilor CF, depourilor de locomotive si reviziilor de vagoane de pe raza de activitate a STFC Bucuresti
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 759.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 255 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita depunerii ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare. In cazul constituirii garantiei de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va calcula la cursul BNR, cu 6 zile inainte de termenul limita al depunerii ofertelor.Garantia va fi constituita prin: -virament bancar;
-numerar la casieria STFC Bucuresti;
-OP in contul RO81 BPOS 7040 8013 993 RON01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR-este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie;
-scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante;
-orice alt instrument de garantare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine din garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei in baza cererii depuse conform formular M.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractuluib) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare);
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Va fi depusa de operatorii economici ofertanti/asociati/terti sustinatori;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. Va fi depusa de operatorii economici ofertanti/asociati/terti sustinatori. Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie numai pentru lit a), c1) si d).3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), conform model formular B1 din sectiunea formulare, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, inconformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare;5.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Laurentiu Cornel - Director STFC Bucuresti; Marioara Pancu - Contabil Sef; Cerchez Ioan - Sef Serviciu Juridic; Irimia Dragos - Sef Serviciu Tehnic; Damian Anca - Sef Birou Patrimoniu Achizitii; Craciun Ioan Alexandru - Inspector specialitate.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator 1)Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta insotit de traducerea autorizata). Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta: in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2) Aviz de comercializare a produselor eliberat de forumurile competente, in conformitate cu prevederile Legii 178/2000 cu completarile si modificarile ulterioare, lege care reglementeaza conditiile care trebuie sa fie respectate la fabricarea si punerea pe piata a produselor cosmetice de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012., Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie pe proprie raspundere ca utilizarea produsului nu pune in pericol sanatatea sau viata consumatorului si ca produsul respecta prevederile standardelor de referinta in vigoare; Legea 178/2000 cu modificarile si completarile ulterioare; Ord.Ministerului Sanatatii nr.1448/2005 cu modificarile si completarile ulterioare; Ord.Ministerului Sanatatii nr.536/1997, modificat si completat cu Ord.1028/2004- Cap.IV : « Norme de igiena privind produsele cosmetice »;, Certificat de conformitate a produselor ofertate, emis de un laborator autorizat-Certificat LAREX, ICECHIM, sau echivalent, care sa cuprinda parametrii tehnico-calitativi rezultati in urma analizelor conform prevederilor SR EN 45011:2001;, Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii, pentru produsele ofertate, conform Ord.Ministerului Sanatatii nr. 536/1997, modificat si completat cu Ord.1028/2004- Cap.IV: «Norme de igiena privind produsele cosmetice»;, Mostra. Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer