Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale igienico-sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 329044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 329044/08.06.2012
Denumire contract: Materiale igienico-sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: blv. Nicolae Titulescu, nr.187, departament Achizitii, etaj 3, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 372523238, fax: +40 372523810, persoana de contact: Adriana Motroc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: blv. Nicolae Titulescu, nr.187, departament Achizitii, etaj 3, Craiova, Romania, persoana de contact: Adriana Motroc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale igienico-sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale igienico-sanitare: sapun - 11244 bucprosop - 1874 bucdetergent - 931 kgperii unghii - 931 bucpasta maini - 1172 buc
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 449.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare, Lei fara TVA: LOTI 225, LOTII 187, LOTIII 112, LOTIV 42, LOTV 559. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006).Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezenteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Doina Vornicu ? Director Executiv Membru al Directoratului, Ion Dobrescu ? Membru al Directoratului, Viorel Catana-Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Magdalena Rotaru- Membru al Comisiei de evaluare, Aurelian Vancea- Membru al Comisiei de evaluare, Aurelian Preda-expert cooptat, Ioan Ursulescu-expert cooptat, Adriana Motroc- expert cooptat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.(formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara). Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de de data licitatiei, in copie conform cu originalul sau original.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de data aprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B).Pentru persoane juridice / fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei a)cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani, Lei fara TVA, trebuie sa fie de cel putin: LOTI 40478, 40;LOTII 33732; LOTIII 20109, 60; LOTIV 7541, 10 ; LOTV 100548. Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. b) Ofertantul va prezenta bilantul contabil pe ultimul an in original sau copie conform cu originalul. La stabilirea cifrei de afaceri se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii trei ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietele de Sarcini, cu o valoare, Lei(fara TVA), egala sau mai mare decat: LOTI 11244;LOTII 9370; LOTIII 5586 ; LOTIV 2094, 75; LOTV 27930., Un document care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b) daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la reluarea livrarii; ? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; ? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat si numarul cadrelor de conducere., Se vor prezenta mostre si declaratii de conformitate pentru toate materialele igienico-sanitare solicitate. Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire se afla publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer