Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale igienico-sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 355665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 355665/13.11.2013
Denumire contract: Materiale igienico-sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 0213193601/5600, fax: +40 0213125149, persoana de contact: Nicoleta Gavan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. ?METROREX? S.A. Bucuresti, Ministerul Transporturilor, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, cod postal 010873, etaj 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale igienico-sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale igienico-sanitare, respectiv: lavete, prosoape, hartie igienica, sapun, detergenti, pasta curatat maini, perii unghii
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 440.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita dupa cum urmeaza: Lotul 1?463, 50 lei;Lotul 2?626, 18 lei;Lotul 3?533, 09 lei;Lotul 4?1.707, 68 lei;Lotul 5?134, 13 lei;Lotul 6?622, 85 lei;Lotul 7?241, 36 lei.Echival.ptr.o garantie de partic.depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Per.de valabil.a gar.participare va fi cel putin egala cu perioada de valabil.a ofertei.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, acesta poate depune gar.participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: prin OP/virament bancar in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau printr-un instrument de garantare care se va prezenta in original.Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiindstabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducereautorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie a contractului se constituie astfel: ? printr-un instrument de garantare prezentat in original, sau? prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului (pentru valori mici ale garantiei)Avand in vedere faptul ca durata de indeplinire a contractului este de 10 zile de la semnarea acestuia de catre parti, prevederea conform careia, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, nu este aplicabila in acest caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III )Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de catre tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Aurel RaduDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Infrastructura ? ing. Gabriel Daniel MocanuDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Catalin HomorDirector Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Constantin Marius RudnitchiDirector Exploatare ? ing. Gabriel Constantin SburlanDirector Managementul Operatiunilor - ing. Marin AldeaDirectorReglementari si Siguranta Circulatiei - ing. Liviu Daniel DinuDirectorComercial ? ec. Mariana PetreSef Serviciu Instalatii ? ing. Adrian CiobanuSef Serviciu Linii Tunele Statii - ing. Radu Nicolae AnghelescuSefServiciuManagementul Finantarilor Externe si Relatii Internationale - ec. Mariana MiclausSef Birou Urmarire Contracte si Reparatii Material Rulant - ing. Mariana DumitruSef Serviciu Programe Investitii - ing. Adrian Claudiu AngelescuSef Serviciu Urmarire Lucrari Investitii ? ing. Constantin MustateaSef Birou Reglementari, Avize si Autorizari - ing. Mihai ZaharescuSefServiciuTehnic - ing. Viorel SimoiuSef Serviciu Juridic - cons. jr. Sorin CristeaSef Serviciu Situatii de Urgenta si Informatii Clasificate - ing. Traian Gustav LucaServiciul Tehnologia Informatiei ? Cristina Mihaela Angela OanceaSef Serviciu Comercial ? ing. Tiberiu MoldovanSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Ramona Carmen PaveliuSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona ? Cristina TataruServiciul Juridic ? cons. jr. Nicolae ? Marius AngelescuServiciul Juridic ? cons. jr. Maria IuscoServiciul Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Emil SerbanescuBiroul Achizitii Produse ? sing. Nicoleta GavanV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului. Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc pentru fiecare lot, care a prezentat Certificatul Constatator in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, va avea obligatia de a prezenta documentul respectiv in original sau copie legalizata.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc pentru fiecare lot, care a prezentat Certificatul Constatator in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, va avea obligatia de a prezenta documentul respectiv in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economic si precizarea cifrei globale de afaceri pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer