Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale menajere din hartie


Detaliu pentru invitatia numarul 342401
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 342401/05.02.2013
Denumire contract: Materiale menajere din hartie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consliu etaj II, corp F, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. UNiversitatii nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale menajere din hartie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare materiale menajere din hartie
II.1.6) CPV: 33761000-2 - Hartie igienica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 732 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 6.300 lei, si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86, alin. 1) cu modificarile si completarile ulterioare.Se poate utiliza Formular nr. 11.In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, suma de: 3.187, 32 lei.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423. Cursul leu euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei este de 1 EURO= 4, 42230 DIN 07/01.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea. Prezentarea Formularului nr. 12ADaca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 12BDaca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentarea Formularului nr. 12C.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinta nr. 5 Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare Prezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPAProrector: prof.univ.dr.ing. Mihai DIMIANProrector: prof.univ.dr. Stefan PURICIProrector: prof.univ.dr. Mircea DIACONUProrector: prof.univ.dr.Gabriela PRELIPCEANUDirector economic si R.U.: ec. Elena BALANSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte: jr. Eugenia MUNTEANUMembru: ing. Catalin VELICUMembru: Sanda STRATMembru: Ramona PRAZNITCHIMembru: Erica BLAHUCerinta nr. 6 Fisa de informatii generale despre ofertant. Prezentarea formularului nr. 20 Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si cu obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, in termen de valabilitate, tradus si legalizat la notar.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice /fizice straine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Prezentarea urmatoarelor mostre pana la data limita a depunerii ofertelor: - Hartie igienica gofrata, model floral, extra alb, 2 straturi, dimensiuni 17, 05m x 9, 5cm, greutate 60g, din celuloza -1 buc; Hartie igienica din celuloza reciclata, rola jumbo, nr. straturi ? 1, densitate per strat 27g/mp, diam.int- 6cm, diam.ext- 22cm, dimensiune 200 x 100mm, greutate 1000g, lungime 400m ? 1 rola;, Hartie port prosop, prosoape hartie alba, amprentata si perforata, 2 straturi, 50 foi pe rola, dimensiune portie - 22, 7x22cm, lungime aproximativ 11 ml ? 1 rola; Rulou prosoppentru stergerea si uscarea mainilor, Lungime -165m, latime ? 0, 20m, diametru rola -ø15cm, diametru suport carton ? ø 4cm, greutate ? 1028g±3%, ultraabsorbanta, portionare specifica dispenser ? 30cm, nr. portii pe rola - 550, alb natur cu microembosare, 1 strat, densitate -30g/m², compozitie - 60% celuloza si 40% material reciclat ? 1 rola; Hartie igienica gofrata, model floral, parfumata, extra alb, 3 straturi, dimensiuni 17m x 9, 5cm, greutate 90g, din celuloza ? 1 buc;, Servetele de masa, 100buc/pachet, hartie alba, amprentate, din celuloza pura, dimensiune 25, 5/26mm, gramaj ? 110g, 1 strat, pliate ? 1 pachet; Servetele hartie alba, fina din celuloza pura, 2 straturi, 100% celuloza, 16g/mp/strat +/- 5%, dimensiune fila 210 x 205mm, 150buc/cutie ? 1 cutie;Mostrele vor fi solicitate pentru demonstrarea conformitatii ofertei pe durata derularii contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii, corp F, Universitatea Stefan cel mare din Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer