Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale pentru radiologie


Detaliu pentru invitatia numarul 332834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Numar invitatie: 332834/01.08.2012
Denumire contract: Materiale pentru radiologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMONCod fiscal: 4203881, Adresa: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 2554090;2554270, Fax: 2554025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale pentru radiologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale pentru radiologie
II.1.6) CPV: 32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 551, 728 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 11034 lei. Constituirea GP conform prevederilor art. 86 al 1 din Hg 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. La procedurile online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insa va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.Instrumentul de garantare trebuie sa cuprinda mentiunea art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare cu respectarea art 86 al 4 lit c din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
SOLICITATA este 5 % din valoarea fiecarui contract subsevent fara tva. Aceasta se constituie conf art.89 alin 2 si art 90 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 1 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formular 2 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5 -(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER -EC CONSTANTIN CELESTINDIRECTOR FINCIAR CONTABIL -EC. MARIA VLAHBEISEF BIROU ACHIZITII ? JUR. GHIMICI GEORGESEF SERVICIU APROVIZIONARE- EC. MARIANA STEFAN.Se va completa Formularul3 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 5. Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul va completa Formularul 4 ? (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit economice si fin, capacitatea tehnica sau profesionala cu ajutorul unei terte persoane (art. 19 si 20 din L279/2011).Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 6. Autorizatie de functionare de la Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente, copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic., Modalitatea de indeplinireBilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat laorganele competente, in copie certificata prin semnatura si stampila de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului.- Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu preved inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil anual, anexele la acesta si balanta de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitaofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridicestraine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care celenominalizate mai sus nu sunt relevante., Cerinta nr. 2-Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010, 2011.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Se completeaza Formularulnr.6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte acest formular, iar cerinta minima se va consideraindeplinita in mod cumulativ.Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, respectand acelasi prag minim.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Anul 2009:1euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1euro = 4, 3197 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011).Modalitatea de indeplinireSe solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a indeplinit un contract de furnizare anterior si cu produse similare obiectului procedurii.Se va completa si depune, FORMULARUL 7 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2- Prezentarea de informatii privind experienta similara.Modalitatea de indeplinireSe va completa FORMULARUL 8 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte. Copie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta documentatie de atribuire, vor face dovada efectuarii livrarii de produse similare in baza unui contract de furnizare similar obiectului procedurii in ultimii 3 ani, insotit de copia ?Recomandare/Document constatator? din partea beneficiarului din care sa rezulte modul in care si-a indeplinit oblig contractuale. Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul??., Cerinta nr. 3 - Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialit de care operatorii dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinireSe va completa FORMULARUL 10 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 4 - Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.Se va completa FORMULARUL 9 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr.5- Se vor prezenta mostre de produs pentru toate obiectele solicitate, sub sanctiunea respingerii ofetei ca inancceptabila.Ofertele care nu contin mostre pentru toate produsele solicitate in caietul de sarcini vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul seap, la sediul autoritatii contrtactante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer