Achizitie publica - ?Materiale promotionale? necesare implementarii proiectului?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?
Detaliu pentru invitatia numarul 342923
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342923/20.02.2013
Denumire contract: ?Materiale promotionale? necesare implementarii proiectului?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETEANA CONSTANTACod fiscal: 4301073, Adresa: STR.NICOLAE IORGA NR.89, Constanta, Telefon: 0241/481634, Fax: 0241/481641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE IORGA NR.89, Constanta, Romania, cod postal: 900587, telefon: +40 241481609, fax: +40 241481641, persoana de contact: Ciorbaru Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE IORGA NR.89, Constanta, Romania, cod postal: 900587, telefon: +40 241481609, fax: +40 241481641, persoana de contact: Ciorbaru Daniela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Materiale promotionale? necesare implementarii proiectului?Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze materiale promotionale, respectiv: pixuri, mape de prezentare, memory stick, pliante prezentare, block notes, tricouri tip polo, sapca tip baseball, pungi, genti laptop personalizate (in cantitatile indicate in caietul de sarcini) in cadrul proiectului Formare profesionala pentru personalul medical si manageri din domeniul sanitar prin implementarea de noi tehnologii si actualizarea cunostintelor in domeniul economiei sanitare?.
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 291 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 3.220 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278:3.062, 91 leic) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in RO29TREZ2315005XXX000396 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).Cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data de 06.02.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modalitate completata si modificata prin H.G. nr.1045/2011.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont dedisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 -Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: S.L. Dr. Constantin DINA - Director executiv, Cristina Schipor ? Director executiv adjunct economic, Daniela Ciorbaru ? compartimentul achizitii, Chirica Georgiana Andreea - avocatNota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.b. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicia ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau a maxim 3 contracte, produse similare a caror valoare sa fie de minim 161.000 lei fara TVA.Se vor prezenta: - Formularul nr. 6 - Lista privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani;
- Certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiari sau de catre o autoritate contractanta indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indica?iilor din nota de mai jos) sau contracte privind experienta similara sau procese verbale de receptie/rapoarte de activitate anexate/recomandari (daca in cadrul acestora este precizata contravaloarea prestatiilor efectuate) si dovada platii sumelor inscrise in facturi sau pentru toate confirmarile privind experienta similara respectiv: paginile din contract care contin referintele privind partile contractante, obiectul, durata, pretul precum si semnaturile/stampila partilor;, Continuare Cerin?a nr. 1- In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op.econ.nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Copiile respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Ofertantii vor prezenta contractele privind experienta similara ca anexa la Formularul nr. 4, impreuna cu dovezi ale valorii prestate, cum ar fi: facturi emise, impreuna cu procesele verbale de receptie/rapoartele de activitate anexate/recomandari (daca in cadrul acestora este precizata contravaloarea prestatiilor efectuate) si/sau dovada platii sumelor inscrise in facturi.c. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii ctr.respectiv;, Continuare Cerin?a nr. 1- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de ctr., cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator. In cazul in care, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea beneficiarului acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii in condi?iile de mai sus se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 11:46