Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "MATERIALE PUBLICITARE IN CADRUL PROIECTULUI POSDRU 87/1.3/S/62421


Detaliu pentru invitatia numarul 345049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Numar invitatie: 345049/11.04.2013
Denumire contract: "MATERIALE PUBLICITARE IN CADRUL PROIECTULUI POSDRU 87/1.3/S/62421
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255214231, Fax: +40 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ATENEULUI NR 1, RESITA, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 0744918440, fax: +40 0255216042, persoana de contact: Aurora Truta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RESITA, STR. ATENEULUI , NR.1, ROMANIA, COD POSTAL: 320112, TEL./FAX: 0255216042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "MATERIALE PUBLICITARE IN CADRUL PROIECTULUI POSDRU 87/1.3/S/62421
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica DE furnizare materiale publicitare in cadrul proiectului : ?Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Caras-Severin si Mehedinti?, conform caiet de sarcini,
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :2739 lei , perioada de valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se constituie prin : a)virament bancar , confirmat de banca , in contul: RO07TREZ181501401X003353 , deschis la Trezoreria Resita ptr.Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin cod fiscal 3228780;b) scrisoare de garantie bancara -se utilizeaza foprmularul 2, se prezinta in original , valabila 60 zile c) depunere in numerar la caseria unitatii ;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;Ptr. operatorii incadrati in categoria IMM-cuantumul garantiei de participare este de 50% din suma , daca exista declaratiile pe proprie raspundere a reprez. legal ; daca sunt indeplinite conditiile art 278 ind.1 din OUG 34 /2006 , suma retinuta din garantie va fi de 2739 lei; ptr. oferta depusa in asociere , garantia se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod similar toti membrii grupului de operatori economici ;Echivalenta leu / alta valuta se va face la data de 10.03.2013 si se determina conform cursului de schimb comunicat de BNR .Restituirea se va face pe baza solicitarii opertorului economic
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OG 34/2006-declaratiile completate conform formular 12A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006-se completeaza formularul 12B ; 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala pe raza careia isi are sediul social operatorul , care sa prezintesituatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat , in lunaanterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii -original sau copie conforma cu originalul;3.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul local , in luna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii-original sau copie conforma cu originalul4.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -se completeaza formularul 13 ;5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 din OG 34/2006, cu modificarile si completarile. Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv , toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau /pentru procedura de atribuire ) sunt : Paul Mihai Susoi -inspector scolar general , Grindeanu Nicolae -inspector Nicolae -inspector scolar generaladjunct, Vesa Rodica- inspector scolar general adjunct, Stan Simona Liliana- manager proiect, Trifunescu Mihai-responsabil financiar proiect, Stoian Laurentiu Cosmino-responsabil juridic proiect, Truta Aurora-responsabil achizitii proiect Ofertantul va depune documentele in oricare dintreformele : original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificat constststor emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila certificata " conform cu originalul" semnata si stampilata -ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, . care sa fie la un nivel de cel putin 273900 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va furniza informatii privind capacitatea tehnica -se va depunedeclaratia privind privind lista principalelor furnizari efectuate in ultimii 3ani ; furnizari de produse similare -ofertantul va prezenta certificate /procese verbale de receptie /documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare , efectuate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 19:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer