Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Materiale publicitare si realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele referitoare la publicitatea implementarii proiectului ?BAILE HERCULANE-EMBLEMA TURISTICA A BANATULUI MONTAN?


Detaliu pentru invitatia numarul 340930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 340930/12.12.2012
Denumire contract: Materiale publicitare si realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele referitoare la publicitatea implementarii proiectului ?BAILE HERCULANE-EMBLEMA TURISTICA A BANATULUI MONTAN?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BAILE HERCULANE, STRADA MIHAI EMINESCU, NR. 10, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: Petre Pert
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Baile Herculane, Strada Mihai Eminescu, Nr. 10, Judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale publicitare si realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele referitoare la publicitatea implementarii proiectului ?BAILE HERCULANE-EMBLEMA TURISTICA A BANATULUI MONTAN?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale publicitare si realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele referitoare la publicitatea implementarii proiectului?BAILE HERCULANE-EMBLEMA TURISTICA A BANATULUI MONTAN?Materiale publicitare si realizarea de CD-uri si DVD-uri, inclusiv pliantele referitoare la publicitatea implementarii proiectului: - Realizare si distribuire pliante: 15.000 bucati- Realizare si distribuire brosuri: 5.000 bucati- Realizare sidistribuire cataloage: 5.000 bucati- Realizare si distribuire ghiduri: 5.000 bucati- Realizare si distribuire postere: 500 bucati- Realizare 10 CD-uri si20 DVD-uri
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 008.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3800lei, se prez in afara coletului de of pt a fi verif inaintea desch. of.Per de valab 90 zile de la term limita de depunere a of.In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar pt particip va fi prelungita in mod coresp.1.Vir bancar sau printr-un instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig(cf F25), in orig.Gar treb sa fie irevocabila.2.OP(RO43TREZ1865006XXX000168, Trez B.Herculane, CIF 3227920).Of care nu sunt insotite de dovada constit gar pt particip intra sub incidenta art 36 alin 1 lit a) din HG925/2006.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2 daca fac dovada incadrarii in ac categ cf prev art 3 alin 1-2, prez doc de la art 7 (F24, in orig).Daca of este o asociere, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Astfel daca toti asociatii se incadreaza in mod indiv in IMM reducerea cu 50% a se va aplica.Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of pierzand astfel suma constit daca acesta din urma se afla in urm sit: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constit gar de buna exec in per de valab a of si oricum nu mai tz de 15 zile del semnarea ctr;c)of sa fiind stab castig refuza sa semneze ctr in per de valab a of;d)op ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine de autorit contr suma de 1910, 08 lei stab cf art.278 1alin (1) lit a)din OUG 34/2006.Pt o evaluare si raportare unitara ale cuantumului gar de particip, echivalenta pt o gar de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depuenre a of cu 5 zile.Gar de partici a a of castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la sol scrisa.Gar de particip a of care nu au fost stab castig se returneaza de autorit contr dupa semnarea ctr cu of castig, dar nu mai tz de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a of, la solicitarea scrisa
Garantie de buna executie
5% din val ctrexclusiv TVA in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig(cf F28) sau b)retineri succesive din facturile partiale prezentate.Cf HG 1045/2011 priv modif art 90 alin 3 din HG 925/2006 contr are oblig de a deschide la Trez statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contr.Suma initiala care se depune de contr nu tren sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Pe parcursul indepl ctr autorit contr urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2 daca fac dovada incadrarii in ac categ cf prev art 3 alin 1-2, prez doc de la art 7 (F24, in orig)Autorit contr are dreptul de a emite pretentii asupra gar de buna exec daca contr nu isi indel oblig asumate prin ctr.Autorit contr are oblig de a elibera/restitui far de buna exec cf HG925/2006 art 92 alin 1-2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 1 - Scrisoare de inaintare- se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ?se prezinta in original.Completare Formularul 2, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Declaratia privind neincadrareain art.180 se solicita si tertului sustinator.(daca este cazul)Cazierul judiciar pentru operatorul economicSe prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal pentru operatorul economic, Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelorCazier judiciar pentru administrator/administratori, astfel cum reiese din Certificatul constatator eliberat de ORC, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?Cerinta nr.3Prezentarea Formularului 3 din sectiunea Formulare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? se prezinta in original. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?; trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie certificata ?conform cu originalul?; trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Neincadrarea in art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit.d) se solicita si tertului sustinator.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Vasilescu NicusorViceprimar: Domilescu GoreSecretar: Dumitrache AureliaResponsabil achizitii: Popescu CatalinConsilieri: Lalescu Ionut Iliuta, Domilescu Gore, Dirpes Petru, Ionescu Nicolae Sorin, GolopentaIlie Constantin, Dragila Grigore, Buzner Doru, GolopentaPetru Mircea, Parghel Laurentiu, Doroi Titu, Iovanovici Radoslav, Dimcea Ion, Panduru Gheorghe Chiril, Iacob Vivi Mariana, Nicoara Marius.Cerinta nr.5Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 5, Sectiunea Formulare si Modele Se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat;Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 6, Sectiunea Formulare si ModeleSe prezinta in originalSe completeaza de ofertant, respectiv de asociere cf Ordinului 314/2010. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Subcontractantilor nu li se va solicita completarea certificatului departicipare cu oferta independenta, in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? si informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, si de catre subcontractanti (daca este cazul). Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundara corespunzatoare.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sedii/ puncte de lucru declarate/filiale implicate in derularea contractului. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Nota: a. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din caresa rezulte competenta acestora de a presta serviciile/de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile/de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de servicii(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Prezentare Fisa de informatii generale (Formular nr.7)din sectiunea Formulare si Modele din care sa reiasa realizarea unei cifre medii de afaceriglobale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs: 2009, 2010 si 2011), sa fie cel putin egala cu 382.000 lei.Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia eventualelor alte valute.2. Se vor prezentabilanturilecontabile semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2009, 2010 si 2011 (la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ), In cazul in care din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In caz de asociere doc se prez de catre fiecare membru asociat.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri valutare: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON;2010:1 Euro= 4, 2010 RON;2011:1 EURO = 4, 3243 RON, a) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilantul contabil al exercitiului financiar pe anii 2011, 2010 si 2009, inregistrate la institutiile abilitate).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.CompletareDeclaratie privind incadrarea in categoria IMM (F24), se prezinta in original., Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului., Completare Angajament tert sustinator financiar (F8), se prezinta in original; Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), in original; Formular nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, in original; Formular nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata, in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraLista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Completare Formular 9A - Declaratie privind lista principalelor furnizari de produsein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se prezinta in original. Formular 9* - Experienta similara - se prezinta in original.Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unor contracte similare., Se va prezenta cel putin un document/contractsau maxim 3 documente/contracte, din ultimii 3 ani, prin care sa confirme livrarea de produse similare (materiale publicitare) a caror valoare cumulatasa fie de minim 191.008, 06 lei fara TVA.Pentru dovedirea indeplinirii acestor cerinte vor fi prezentate certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Prezentare proces(e) verbal(e) de predare-primire/ procese verbale de receptie;
-Prezentare recomandari din partea beneficiarilor.Prezentare Formular R (sau in cazul in care deja exista o recomandare se va prezenta acel document)., Nota: Pt calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Note: a.Capac tehnica a op ec poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de nat rel juridice existente intre op ec si persoana respectiva.b.Op ec care beneficiaza de sustinere tehnica treb sa dovedeasca aceasta, prin prez unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia of res tehnice invocate. Pt experienta similara angajamentul ferm prez treb sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asig indepl completa si reglementara a oblig contractuale prin implicarea sa directa.Prez F10-Angajament sustinere tehnicasi profesionala, se prez in orig;F2-Decl privind eligib(neincadrarea in prev art.180 din OUG 34/2006), in orig;F3-Decl privind neincadr in prev art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006;F4-Decl priv neincadrarea in prev art 69^1 din OUG34/2006, c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind indeplinirea unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante.), Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiiCompletare Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiIn cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat.Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionala.Ofertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Completare: Formular nr. 12 -Informatii generale privind angajatii, se prezinta in original.Formular nr. 18 Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Formularul nr. 13 -Personal ce va fi angajat in contract, se prezinta in original.Formular nr. 14 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane, se prezinta in originalFormularul nr. 15 -Curriculum vitae, in original.Formular nr. 16 -Angajamentul in nume personal ? cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 13, se prezinta in original.Formular nr. 17- Declaratie de disponibilitate, completat de fiecare din specialistii mentionati in Formularul nr. 13, se prezinta in original.Pentru fiecare din specialistii nominalizati in oferta se vor atasa: CV completat la zi cu semnatura persoanei in original, pt specialistii angajati in contract si datat; Copii dupa diplomele, adeverintele sau certificatele detinute de persoanele respective, contracte de munca sau de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime., -un manager de proiect, studii superioare universitare de lunga durata, diploma de manager de proiect atestat CNFPA sau echivalent, experienta in participarea la cel putin un contract de furnizare similar;
- un expert grafica avand experienta profesionala in editarea grafica a materialelor publicitare (absolvent Facultatea de Design), experienta in participarea la cel putin 1 contract de furnizare materiale publicitare;
- un fotograf profesionist cu experienta generala in arta fotografica. Se va prezenta portofoliul acestuia in arta fotografica: fotografii reprezentative pentru cel putin 1 proiect/eveniment (cate 20 fotografii/proiect), din urmatoarele categorii de arta fotografica: tabletop photography, landscape photography.Pentru persoanele nominalizate se va depune CV semnat si datat insotit de documentele de absolvire sau specializare mentionate in CV., Personalul poate fi angajat cu contract individual de munca, contract de colaborare /angajament.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Completare Formular nr. 10-Angajament sustinere tehnica; se prezinta in original. Formular nr. 2- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), in original.Formular nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, in original.Formular nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata, in original., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. In cazul in care acordurilede subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copii dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Subcontractantii vor prezenta inmod obligatoriu un Certificat constatator emis de ORC (si informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor)din care sa reiasa ca are obiectul de activitate corespunzator ptactivitatea subcontractata. Se prezinta in oricare din formele orig, copie legalizata notarial sau copie certificata "cf cu orig"., Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Completare: Formular 19 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora cu anexa acestuia, in originalFormular model nr. 20- Acord de subcontractare, in original.Formular nr. 2- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? se prezintain original.Formular nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- se prezinta in original.Formular nr. 5 -Declaratie privind calitateade participantla procedura ? in originalNota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?Nu este cazul? in, cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacde exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conf cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din ctr pe care o vor indeplini asociatii si, toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.Cerintele minime de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat in proportie minim egala cu cota de participare in consortiu.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Din acordul de asociere, trebuie sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din contract)., In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordurl de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Imputernicirea pentru semnarea ofertei (se desemneaza o singura persoana); se prezinta in original + copii acte identitate. Se va prezenta numai de catre ofertant/lider asociatie.Prezentare Formularul nr. 21 -Declaratie privind partea/partilor din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- se prezinta in original.Formular nr. 22- Acordul de asociere, in original.Formular nr. 27 ? Imputernicirea pentru semnarea ofertei, in original.Formular nr. 23 -Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, se prezinta in original., Ofertele depuse de operatorii economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c)Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (lider de asociatie)- responsabil de contract, aceasta numire va reiesi din acordul de asociere., d)Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa petoata durata de realizare a contractului.e)Structurasau constituirea asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (pret minim) se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 60.
Termen livrare
40
Descriere: P term livrare mat publi (expr in zile lucr): Pt of care prez term de livrare cel mai mci se acorda pcj max.Se expr in zile.Durata min sub care of nu va fi punctata supl este de 3 zile lucr.a)pt cel mai mic term de livrare se acorda 40 pct.;b)pt alt term de livrare decat cel prevazut la lit a): P(n)= (termen livrare minim/termen livrare n) x 40.Unde: P (n) -pcj of.care se evalueaza, term livrare min term cel mai mic dintre of. depuse, n- term of. care se evalueaza.Term. de livrare se va calcula incepand cu mom.in care s-a incheiat ctr.Intrucat conceperea si realiz. mat. publicitare cade in sarcina prestatorului, factorul de evaluare P(n) va fi compus din: 1-durata de concepere materiale (zile) si 2-durata de realiz.materiale (zile). Nu va fi luat in calcul timpul pt evaluare, avizare la OI POR Turism.Termmax de livrare acceptat 15 zile.(peste acest term of va fi declarat neconforma).Term minde livrare acceptat 3 zile (sub ac term of nu va fi punctata supl)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer