Achizitie publica - Materiale sanitare - Articole pentru perfuzii
Detaliu pentru invitatia numarul 324758
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324758/23.04.2012
Denumire contract: Materiale sanitare - Articole pentru perfuzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale sanitare - Articole pentru perfuzii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1 CAPACEL MULTIFUNCTINAL CU MEMBRANA DE SILICON CE PERMITE INJECTAREA INTERMITENTA A SUBSTANTELOR FARMACEUTICE2 DISPOZITIV DE ASPIRATIE/ TRANSFER SOLUTII DIN FLACOANE/PUNGI3 MINI SPIKE PLUS*- ADAPTOR PT EXTRAGEREA DE LICHID DIN FLACONUL DE PERFUZIE4 MULTI ADAPTORLUER SI LUER LOCK, COMPATIBIL CU SISTEMUL DUAL DE RECOLTARE DUAL5 TRUSE DE PERF COMPATIBILE CU POMPELE TIP INFUSOMAT, 250 CM LUNGIME6 TRUSE DE PERFUZIE CU AC DE PLASTIC, CU FILTRUPORT IN Y, CONECTARE LUER LOCK7TUB PRELUNGITOR PT SERINGA AUTOMATA CU SISTEM DE PRINDERE INDEPENDENTA, TUB REZISTENT LA PRESIUNE(4 BARI) DE 150 CM, CONECTARE LUER LOCK, PVC, 0.9*1.9 MM PRIMING 0.94 ML8 PRELUNGITOR TRUSA PERFUZIE CU CONECTORI E LUER LOCK LA UN CAPAT 30 CM
II.1.6) CPV: 33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este : LOT 1 = 24 LEI; LOT 2 = 48 LEI; LOT 3 = 139 LEI; LOT 4 = 276 LEI; LOT 5 = 41 LEI; LOT 6 = 1.514 LEI; LOT 7 = 123 LEI; LOT 8 = 126 LEI.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Pentru lotul 6: in cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011.? Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratii privind eligibilitatea (formular 12A);
-declaratie cu privire la neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B);
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1);
-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 din OUG34/2006(formular 12C).Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager, Dr.Carp Gheorghe-Director financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel-Director medical, Dr. Duse Adrian-Medic Sef Upu-Smurd, Dr. Borcea HadrianComisia de evaluare: -Farmacist Neamtu Corina-Ec. Iurcov Bogdan-Ec. Bibart Cosmin-Ec. Popovici Ioana Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii.-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii - in copie conform cu originalul.(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii generale (formular 2). din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice sau- Declaratii/Certificate de conformitate CE- mostre cu titlu gratuit
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 08:26