Achizitie publica - MATERIALE SANITARE - STERILIZARE - ACORD CADRU
Detaliu pentru invitatia numarul 320597
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320597/24.02.2012
Denumire contract: MATERIALE SANITARE - STERILIZARE - ACORD CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMTCod fiscal: 2613362, Adresa: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/213470, Fax: 0233/232050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610136, telefon: +40 233/213470, fax: +40 233/232050, persoana de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt b-dul decebal nr.35 bloc I4 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE SANITARE - STERILIZARE - ACORD CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Role sterilizare plate100/200 - 50 buc2.Role sterilizare plate150/200 - 50 buc3.Role sterilizare plate 200/200 - 120 buc4.Role sterilizareplate 250/200 - 120 buc5.Role sterilizare plate 300x200 - 90 buc6.Role sterilizare cu volum 380/200 - 40 buc7.Role sterilizare plate 420/200 - 76 buc8.Hartie verde 60/60- 18000 buc9.Hartie verde 75/75- 10000 buc10.Hartie verde 120/120 - 6000 buc11.Hartie verde 130/150 - 800 buc12.Hartie albastra 60/60 - 15000 buc13.Hartie albastra 75/75 - 7000 buc14.Hartie albastra 120/120 - 7000 buc15.Hartie albastra 130/150 - 800 buc16.Benzi adezive abur- 100 role17.Benzi fara indicator - 100 role18.Indicator steriliz abur-oxid etilena - 4500 buc19.Test BOWIE DICK - 372 buc20.Role THERMA - 150 buc21.Indicatori biologici demonitorizare a sterilizarii pentru abur - 720 fiole22.Indicatori biologici demonitorizare a sterilizarii pentru oxid de etilena - 360 fiole23.Butelii oxid de etilena - 200 buc24.Test biologic pt etuva cu aer cald - 30 buc
II.1.6) CPV: 33198200-6 - Saculete sau plicuri din hartie pentru sterilizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor1.Role sterilizare plate100/200 -50 lei2.Role sterilizare plate150/200 -50 lei3.Role sterilizare plate 200/200 -180 lei4.Role sterilizareplate 250/200 -204 lei5.Role sterilizare plate 300x200 -180 lei6.Role sterilizare cu volum 380/200 -140 lei7.Role sterilizare plate 420/200 -266 lei8.Hartie verde 60/60 -180 lei9.Hartie verde 75/75 -100 lei10.Hartie verde 120/120 -120 lei11.Hartie verde 130/150 -24 lei12.Hartie albastra 60/60 -150 lei13.Hartie albastra 75/75 -70 lei14.Hartie albastra 120/120 -140 lei15.Hartie albastra 130/150 -24 lei16.Benzi adezive abur -20 lei17.Benzi fara indicator -15 lei18.Indicator steriliz abur-oxid etilena -90 lei19.Test BOWIE DICK-55.80 lei20.Role THERMA -15 lei21.Indicatori biologici demonitorizare a sterilizarii pentru abur -108 lei22.Indicatori biologici demonitorizare a sterilizarii pentru oxid de etilena -54 lei23.Butelii oxid de etilena -320 lei24.Test biologic pt etuva cu aer cald -3 leiTOTAL 2558.80 leiGarantie pentru IMM-uri : pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006). Gar de participare se constituie in original si trebuie sa fie irevocabile conform art. 86 alin (1), (2) si (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: -scrisoare de garantie bancare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (formular 11); -prin OP in contul autoritatii contractante RO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria Piatra Neamt. -in numerar la caseria unitatii; -prin polita de asigurare emisa de catre o societate de asigurari.( formular 11)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pentru IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executiea contractului: - garantia de buna executie se va contitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10).- garantia de buna executie se poate constitui si sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari. (formular 10).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Declaratie privind eligibilitateaSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore: -formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate)2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente edificatore- formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)3.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?SolicitatCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Documente edificatoare: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.SolicitatDocumente edificatoare: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.6)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ?dr.Ceobotaru Lucian Daniel, Director Medical- Dr.Atanasoaie Iacob Cristina Daniela, Director Financiar Contabil ?Ec. Murariu Elena, Director de Ingrijiri ? As. Vicu Lacramioara5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.Documente edificatoare: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 7)6.Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local sau sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul.7.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat sau sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul. Persoane juridice/fizice romaneSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale2.Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Aviz emis de Ministerul Sanatatii cu Anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit. 3. Cataloage, brosuri Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent al firmei ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 12:05