Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE SANITARE 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 325284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL AIUD
Numar invitatie: 325284/27.04.2012
Denumire contract: MATERIALE SANITARE 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL AIUDCod fiscal: 4613628, Adresa: STR. SPITALULUI, NR. 2, Aiud, Telefon: 0258 / 861339, Fax: 0258 / 861339
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEOARECE PROCEDURA ESTE ONLINE, OFERTELE SE DEPUN IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE SANITARE 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale sanitare: ace, ata chirurgicala, banda adeziva, bratari nou nascuti, calciu sodat, catetere, colectoare urina, cuve, fesi, fire sutura, folie sterila, galosi, halate, lame, manusi, masti, pipe guedel, recoltoare, saci polietilena, materiale osteosinteza, seringi, sonde, tifon, truse, tuburi, vacutainere, vata -in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33124130-5 - Accesorii de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 766.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantie de participare pentru toate loturile este de 5156.60 lei (1, 5% din valoarea estimata). Garantia de participare pentru fiecare lot este specificata in CAIETUL DE SARCINI ATASAT IN SEAP precum si in capitolul 5. INFORMATII SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE . Ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind suma garantiilor de participare ale loturilor ofertate.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie minim perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile- Garantia de participare poate fi constituita : -prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;
-sau prin depunerea ordinului de plata in contul RO87 TREZ 0045 041X XX00 0083 deschis la TREZORERIA AIUD cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor..- plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale ? in copie.Ofertele care nu sint insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Nota: In situatia in care este depusa o oferta de catre un ofertant care are calitatea de IMM sau de catre o asociere de IMM, acesta/aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie(50% la garantia de participare si garantia de buna executie); daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu modeluldin sectiunea ?Formulare? - in original.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 (inclusiv tertul sustinator), in conformitate cu modelul din sectiunea ?Formulare? - original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Municipal: Manager- ec. Nechimis Mircea; Director financiar contabil-ec. Homana Dobrita; Director Medical ? Dr. Campean Vasile; Sef Birou Achizitii, Contractari, Administrativ ? ing. Dragan Ambrozie; Jurist Dobra Mihai Sorin, Dr. Sepsi Lajos, Dr. Gheghea Dumitru, Dr. Camelia Rebreanu, Dr. Stanila Ovidiu, ec. Fufezan ParaschivaDeclaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, (inclusiv tertul sustinator).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (emise de Directia Generala a Finantelor Publice si de Consiliul Local) sau in tara in care este stabilit. Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie certificata pentru conformitate cu originalul.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local si de stat. 1. Pentrupersoane juridice/fiziceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezentacertificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.2 Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, insotite detraducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ultimul bilant contabil (cerinta obligatorie)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Formularului nr.6(cerinta obligatorie), 2.Marcaj CE(cerinta obligatorie), 3. Principalele livrari, 4. Mostre 1. Avizul de functionare (cerinta obligatorie), 2. Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau Declaratii/Certificate de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene indomeniu CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer