Achizitie publica - MATERIALE SANITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 319672
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319672/26.01.2012
Denumire contract: MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: LORENA HODIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: MANUSI CHIRURGICALE , SERINGI DIFERITE , ACE MEDICALE, TRUSE PERFUZIE SI ALCOOL SANITAR
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 MANUSI CHIRURGICALE ? 400 LEILOT 2 SERINGI ? DIFERITE MARIMI- 2324, 00 LEILOT 3 ALCOOL SANITAR- 210LEILOT 4 ACESERINGA -DIFERITE DIMENSIUNI-103.5 LEILOT 5 ACE DUBLE DE RECOLTAT- 150 LEILOT 6 ACE SPINALE ? 250 LEILOT 7 TRUSE DE PERFUZIE ? 275 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data depuneri ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancaraIn numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea.2.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 SI 181 DIN OUG 34/20063.Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 20104.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in luniaanterioara celei in care se depun ofertele .Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Mesesan Cristian ? Consilier Juridic-as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-ec. Banut Daniela ? Sef Birou Achizitii Publice-ec.Pintican Rodica ? Birou Achizitii-as. Katona Adam ? as.sef bl.operator-as. Bojan Eugenia ? as.sefsectia ATI 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.2.Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pt. conformitate CUI in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani2.Mostre : 1 bucata din fiecare produs ofertat 1.Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE2.Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2012 12:25