Achizitie publica - Materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 340750
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340750/10.12.2012
Denumire contract: Materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: Biroul deachizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania- SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Seringi diferite- cantitate 520000 buc2. Alcool sanitar - cantitate 7000 buc3. Ace seriga - cantitate 235500 buc4. ACE DUBLE DE RECOLTAT ? cantitate 60000 buc5. MANUSI CHIRURGICALE - cantitate 60000 perechi6 TRUSE DE PERFUZIE INTRAVENOASA. - cantitate 60000 buc7. TRUSA PENTRU PERFUZIE GRAVITATIONALA SI SUB PRESIUNE cantitate 4000 buc8. TRUSA PENTRU PERFUZIE CU MEMBRANA HIDROFOBA - cantitate 4000 buc9 TRUSA DE PERFUZIE CU RECIPIENT DE DOZARE - cantitate 4000 buc10. LEUCOPLAST 5cm X 5m - cantitate 10000 buc11. ELECTROZI EKG - cantitate 60000 buc12. MANUSIEXAMINARE DIN NITRIL - cantitate 15000 buc
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Seringi diferite-3796, 00 lei2. Alcool sanitar ? 546, 00 lei3. Ace seriga ? 860, 50 lei4. ACE DUBLE DE RECOLTAT ? 348, 00 lei5. MANUSI CHIRURGICALE ? 1320, 00 lei6 TRUSE DE PERFUZIE INTRAVENOASA. ? 10800, 00lei7. TRUSA PENTRU PERFUZIE GRAVITATIONALA SI SUB PRESIUNE ? 200, 00 lei8. TRUSA PENTRU PERFUZIE CU MEMBRANA HIDROFOBA -200, 00 lei9 TRUSA DE PERFUZIE CU RECIPIENT DE DOZARE ? 448, 00 lei10. LEUCOPLAST 5cm X 5m ? 640, 00 lei11. ELECTROZI EKG ? 324, 00 lei12. MANUSIEXAMINARE DIN NITRIL ? 93, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecventese constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- Formular 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG 34/2006- formular 3? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-as. Bojan Eugenia - sef sectie ortopedie-as.Katona Adam- manager bloc operator-dr. Silviu Ladariu ? sef sectie UPU-as. Martin Anamaria ? as.sef UPU-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 181 din OUG nr. 34/2006 -formular 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- formular 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in lunaanterioara depunerii ofertele . Cerinta nr. 1 Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRCDocumentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Valoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se atribuie pe durata acordului cadru, pentru lotul pentru care se depune oferta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Cerinta nr.21Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CEVor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE.Mostre :1 bucata din fiecare produs ofertat Cerinta nr.1Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 12:45