Achizitie publica - materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 352691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 352691/19.08.2013
Denumire contract: materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: a) Seringa 200 ml: Tub umplere, Tub conector de joasa presiuneb)tub conector de joasa presiunec)manson de incalzire al seringii
II.1.6) CPV: 33194110-0 - Pompe de perfuzie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare TOTALA in valoare de 1747.38lei(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru) valabila 90 de zile DE la data LIMITA A depunerii ofertelor.GARANTIA DE PARTICIPARE obligatoriu VA FI postata in SEAP (SCANATA)PANA LA DATA si ora limita de depunere a ofertelor SI VA FI PREZENTATA SI LA SEDIU DE CATRE TOTI OPERATORII ECONOMICI. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante ( Biroul Achizitii) pana de data si ora limita de depunere a ofertelor.. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art.2781 dun OUG 34/ 2006.GARANTIA DE PARTICIPARE SE DEPUNE IN ORIGINAL LA SEDIUL SPITALULUI.ECHIVALENTUL IN EURO aceasta se va face cu 5 zile inainte de DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR? la curs BNR.
Garantie de buna executie
Completarea si prezentarea Formularului nr.8 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA in lei.Echivalentul la leu/alta valuta ACEASTA SE VA FACE CU 5 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA CURSUL BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea -Completarea si prezentarea Formularului nr.1 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire FORMA DE PREZENTARE : ORIGINALDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr.2 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: originaLDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentARE: originalCONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIANDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIUDIRECTOR DE INGRIJIRI : AS.IFRIM MARILENAPRESEDINTE: CURSARU MARIANAMEMBRII: DR.popa elenaAS.viorel dohotaruiordache sorinstoica cameliaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea si prezentarea Formularului nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Forma de prezentare: originalCertificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. -copie semnata si stampilata conform cu originalulCertificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).copie semnata si stampilata conform cu originalul Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, informatiile cuprinse in aceste certificate sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte- coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor - copie semnata si stampilata conform cu originalul .- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 PRIVIIND DISPOZITIVELE MEDICALE copie semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire-copie semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu (DACA TOTI ASOCIATIISE INCADREAZA IN CATEGORIA imm OFERTA DEPUSA DE ASOCIERE VA FI CONSIDERATA CA FIIND DEPUSA DE IMM)ofertantul clasat pe locul I I SE VA SOLICITA PREZENTAREA CERTIFICATUL ELIBERAT DE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI -ORIGINALUL SAU COPIE LEGALIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MOSTRE Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana la data-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006). Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea.Mentionam ca pentru ofertantii declarati necastigatori mostrele se vor returna in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului IAR CEL CASTIGATOR MOSRELE SE VOR PASTRA CA ETALON Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 08:31